لیست قیمت رنگ ترافیکی سه جزئی 1402

رنگ ترافیکی سه جزئی با کیفیت مرغوب از ترکیبات درجه یک تولید می گردد به گونه ای که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشارهای مختلف دارد.

رنگ ترافیکی سه جزئی

رنگ ترافیکی سه جزئی

رنگ ترافیکی سه جزئی در واقع برای خط کشی جاده ها به کار می رود که با استفاده از آن می توان ایمنی را بالا برد و از تصادفات مختلف جلوگیری کرد.

با استفاده از این نوع رنگ در واقع محدوده رد شدن خودروها مشخص می شود و از ترافیک جلوگیری می گردد.

رنگ سه جزئی ترافیکی بسیار مقاوم و باکیفیت است و از رنگ های روشن رزین اکریلیک محسوب می شود که در معرض هوا سریع خشک می شود.

انواع این محصول دارای دوام بالایی است و به خوبی بر آسفالت می چسبد و به راحتی از بین نمی رود و در واقع تضمین کننده ایمنی خودروها می باشد.

مشخصات رنگ ترافیکی سه جزئی

مشخصات رنگ ترافیکی سه جزئی

رنگ ترافیکی سه جزئی از مشخصات مختلفی برخوردار می باشد که باعث تمایز آن از رنگ های دیگر شده است.

از ویژگی ها و مشخصه های اصلی آن می توان به درجه کیفیت آن اشاره نمود که به عنوان یک رنگ مقاوم و مرغوب مطرح می باشد که به راحتی مرغوبیت خود را از دست نمی دهد.

این محصول اعلا رنگی روشن دارد که باعث می شود در تاریکی و در شرایط بارانی و مه گرفتگی نیز به خوبی توسط راننده خودروها تشخیص داده شود.

انواع رنگ سه جزئی با کارایی بالا و مقاومت بسیار خوب به خوبی بر سطح جاده می چسبد و در برابر رفت و آمد خودروها و سایش بسیار مقاوم می باشد.

خرید رنگ ترافیکی سه جزئی

خرید رنگ ترافیکی سه جزئی

برای خرید رنگ ترافیکی سه جزئی لازم است که مشتری با ویژگی های آن آشنایی داشته باشد و از بهترین کیفیت استفاده نماید.

این نوع رنگ در برندهای مختلف تولید می گردد که مشتری با انتخاب برندهای اصلی و معتبر می تواند کیفیت و کارایی بالای آن را ببیند.

در انتخاب انواع این محصول مشتری باید به استاندارد بودن آن توجه نماید و به مشخصات مختلف درج شده بر روی بسته بندی آن دقت کند.‌

مشتری بهتر است این محصول را از فروشندگان معتبر و مراکز اصلی خریداری کند، چرا که این مراکز بهترین ارائه دهندگان آن می باشند و خرید از آن ها از لحاظ کیفیت مطمئن تر است.

قیمت رنگ ترافیکی سه جزئی + خرید و فروش

قیمت رنگ ترافیکی سه جزئی + خرید و فروش قیمت رنگ ترافیکی سه جزئی در واقع به مواد اولیه ای که در تولید آن به کار رفته است بستگی دارد.

انواع این محصول را در اصل با توجه به هزینه تولید قیمت گذاری می نمایند و هر چه از لحاظ کیفیت و برند سطح بالاتری داشته باشد نرخ بیشتری را می طلبد.

بازه قیمت این نوع رنگ در بسته های ۲۵ کیلویی تقریبا بین 1/800/000 تا 3/200/000 تومان می باشد.

انواع رنگ سه جزئی ترافیکی را می توان با نرخ واقعی از مراکز فروش اصلی و تولیدی های معتبر خریداری نمود.

برای این که بتوانید به خریدی خوب و ارزان دست یابید به صورت آنلاین و مستقیم با سایت ما در ارتباط باشید و با کارشناسان با تجربه فروش ما تماس بگیرید و با آگاهی و اطمینان بهترین انتخاب را داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما