پخش کننده رنگ ترافیکی سرد تک جزئی

رنگ ترافیکی سرد بیشتر به صورت دو جزئی بوده که بر پایه رزین های اکریلیک ترموپلاست و یا رزین های کلر و کائوچو است به همین دلیل به سرعت خشک می شود. اصولا شبرنگ و براق هم هستند. طیف رنگی آن گسترده بوده و شما می توانید برای خط کشی های ترافیکی به راحتی از آنها استفاده کنید. این مرکز با پخش رنگ ترافیکی در بازارهای کوچک و بزرگ توانسته محصول را در دسترس مصرف کنندگان قرار دهد و شرایط خرید را آسان تر کند.

پخش کننده رنگ ترافیکی سرد تک جزئی

ویژگی های رنگ ترافیکی سرد اکریلیک ترموپلاست

ویژگی های رنگ ترافیکی سرد اکریلیک ترموپلاست

رنگ ترافیکی اکریلیک ترموپلاست دارای ویژگی های زیادی است و از رنگ های سرد به شمار می رود‌ که سطح کاربری گسترده ای هم دارد. در زیر به ویژگی های مهم این رنگ اشاره می کنیم:

 

  • این رنگ ها به سرعت خشک می شوند و در این زمان به راحتی از روی سطح جدا نمی شوند به همین دلیل برای خط کشی های ترافیکی گزینه خوبی هستند.‌
  • مقاومت سایشی این رنگ بسیار بالا بوده به طوری که در تماس با لاستیک خودروها و حتی پیاده روی افراد به راحتی پاک نمی شود.
  • چسبندگی این رنگ بسیار زیاد بوده به طوری که به سرعت روی آسفالت و سطوح دیگر قرار می گیرد و دد مقابل حرارت و رطوبت هم مقاوم است.
  • چون رنگ ها ترافیکی در محیط باز استفاده می شوند باید در مقابل نوسانات جوی هم مقاوم باشند تا به راحتیزپلک نشوند.‌
  • بافت این رنگ ها متراکم بوده و قابلیت استفاده با رنگپاش را هم دارند بدین ترتیب بهتر روی سطح را پوشش می دهند.

قیمت فروش رنگ ترافیکی سرد

قیمت فروش رنگ ترافیکی سرد

قیمت فروش رنگ تک جزئی در بازار به معیارهای زیادی بستگی دارد که مهمترین آنها کیفیت و نوع محصول است‌. رنگ های ترافیکی زمانی که تولید می شوند درون بسته بندی هایی با وزن های مختلف قرار می گیرند بدین ترتیب هر کدام نرخ خاصی دارند و مشتری می تواند به راحتی خرید را انجام دهد.

قیمت در بازارهای داخلی و خارجی دارای تفاوت زیادی است. زمانی که فروشنده محصول را به صورت عمده به فروش می رساند برای آن نرخ ارزان تری را در نظر می گیرد تا مشتری هم با هر توان مالی قادر به خربد باشد. سایت هایی که برای فروش در حال فعالیت هستند برخی محصولات را با تخفیف ارائه می دهند.

بیشتر اجناس در سال های اخیر دستخوش تورم شده اند و قیمت آنها رو به صعود است. این شرایط در بازار رکود زیادی ایجاد کرده و باعث شده تا مشتری قدرت کمتری برای خرید نداشته باشد. این محصول زمانی که به صورت آنلاین فروخته می شود برای مشتری صرفه اقتصادی بیشتری دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما