بازار توزیع رنگ ترافیکی سرد دو جزئی

بازار توزیع رنگ ترافیکی سرد دو جزئی در کشور ما فعال می باشد. به دلیل اینکه این رنگ برای علامت گذاری جاده ها استفاده می شود، در شهرهایی که جاده سازی انجام می گیرد تقاضا برای محصول نیز بیشتر است.

متناسب با تقاضا، عرضه و تولید رنگ ترافیکی سرد هم افزایش می یابد و رنگ در قوطی هایی که درب آن ها پلمپ شده است به مناطق مختلف کشور و بازارهای فروش ارسال می شود. اصولا هنگام ارسال محصول فوق به صورت کلی ارائه می گردد.

بازار توزیع رنگ ترافیکی سرد دو جزئی

نحوه اجرا رنگ ترافیکی سرد آلکیدی

نحوه اجرا رنگ ترافیکی سرد آلکیدی

نحوه اجرا رنگ ترافیکی سرد آلکیدی را توضیح می دهیم. رنگ آلکیدی از انواع رنگ های سرد می باشد که بر پایه رزین های آلکید می باشد. این کالا در مناطق مرطوب در مقایسه با رنگ های بر پایه اکریلیک مقاومت بیشتری دارد و به هم دلیل در این مناطق بیشتر استفاده می شود و تقاصا برای رنگ آلکیدی در مناطق مرطوب بیشتر است.

برای اجرای رنگ آلکیدی سرد ابتدا باید از شرایط آب و هوایی اطمینان داشته باشیم سپس سطح جاده را باید از هر نوع آلودگی و گرد وخاک و روغن تمیز کنیم تا سریعتر رنگ به سطح مورد نظر بچسبد.

در ادامه باید از تینرهای با کیفیت برای رقیق کردن رنگ استفاده شود، تینر را به نسبت ۵ الی ۸ درصد به رنگ آلکیدی اضافه می کنیم و با ماشین های مخصوص مخلوط می کنیم، هنگامی که مخلوط آماده شود رنگ کردن و علامت گذاری با ضخامت تعیین شده آغاز می شود.

برای دانستن ضخامت باید توسط ضخامت سنج، ضخامت رنگ بر روی سطح جاده اندازه گیری شود.به متظور ماندگاری این رنگ بر روی جاده هرگز از روش های سنتی مانند غلتک و قلم مو استفاده نکنید.

این محصول در جاده هایی که آسفالتی با دانه های مناسب دارد کاربرد بیشتری دارد و توصیه می شود قبل از اجرای رنگ کیفیت آسفالت نیز سنجیده شود و سپس برای رنگ کردن اقدام شود.

قیمت فروش رنگ ترافیکی سرد

قیمت فروش رنگ ترافیکی سرد

قیمت فروش رنگ ترافیکی سرد به عوملی بستگی دارد که در بعضی از شهرها به دلیل تقاضای بالای محصول قیمت آن کمی بیشتر از مناطقی است که کاربرد رنگ آلکیدی کمتر می باشد.

همچنین رنگ آلکیدی اگر از مواد اولیه با کیفیت تهیه شده باشد قیمت آن بیشتر می باشد، علاوه بر این اگر رنگ ترافیکی سرد به صورت عمده و مستقیم به بازارهای فروش ارسال شود قیمت آن بسیار مناسب و اقتصادی می باشد.

فروش رنگ آلکیدی در مناطق مرطوب بسیار بیشتر از مناطق دیگر می باشد. رنگ های آلکیدی در بسته بندی های مختلف و همچنین با برندهای گوناگون در بازار های عرضه و تقاصا موجود می باشند.

  • تبلیغات: 
    1. فروش عمده رنگ کوره ای الکترواستاتیک
    2. خرید مستقیم رنگ پلاستیکی باکیفیت
    3. قیمت محاسبه رنگ سوله
    4. قیمت رنگ اپوکسی | مرجع خرید و فروش آن در ایران
8

  1. سلام از این رنگ برای علامت گذاری جاده ها استفاده می شود و یک راهنمای خوب است و از خطرات جلوگیری می کند و دوام بالایی دارد

  2. شرایط نگه داری از این محصولات رو میشه لطفا بفرمایید؟ من تهیه کردم اما نمیدونم تو چه شرایطی ماندگاریش بیشتر می شه و کیفیت خودشو دیر تر از دست میده. ممنونم اگه پاسخگو باشین.

  3. سلام …
    در مورد این محصول تاکنون و با این جزییات اطلاعاتی دریافت نکرده بودم … ارائه جزییات بیشتر در این زمینه می تواند در شفاف سازی کیفیت و فرایند تولید و بسته بندی و تنوع شبکه توزیع به بهترین شکل ممکن و در راستای اعتماد سازی در مصرف کننده، توسط این سایت در حال انجام است. بدیهی است که اعتبار تولید کننده با توجه به این موضوع بالا رفته و باعث میشه رقابت سالمی در جهت ارتقای کیفیت انجام بشه و بازار داخلی سکوی پرتاب صادرات و نام آوری تولیدکنندگاهن ایرانی در بازارهای بین المللی شود. امیدوارم با همین روند ادامه بدید.

  4. سلام و درود خدمت شما درخواستی داشتم ازتون راجع به این موضوع که اگر امکان دارد تصاویر بیشتری از محصولاتتون را در سایت منتشر کنید و قیمت های اجناس را در کنار تصاویر درج کنید ، این امر به مشتریان در انتخاب و خرید محصول به بهترین نحو بسیار کمک خواهد کرد، ممنون از شما

  5. در حین تولید رنگ سرد ترافیکی، از موادی کاملا مرغوب و مقاوم در برابر انواع روغن خودرو استفاده شده است. حتی این محصول در برابر رطوبت های ناشی از باران و برف نیز می تواند از خود مقاومت نشان دهد و تا مدت زمان زیادی بدون تغییر باقی بماند. ممنون از اطلاعات خوبی که میدید.

  6. رنگ های ترافیکی به کشورهای همسایه هم صادر میشند؟

  7. سلام. وقتتون بخیر. مرسی از اطلاعات جامعی که در اختيار ما قرار دادید. خسته نباشید.

  8. من از این محصول استفاده کردم و بسیار راضی بودم به همه دوستان پیشنهاد می کنم که استفاده کنند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما