بازار توزیع رنگ ترافیکی سه جزیی سرد

امروز استفاده از رنگ ترافیکی سه جزیی سرد در فضاهای مختلف و به خصوص در زیباسازی شهرها استفاده کاربرد زیادی دارد از این رو مشتریان زیادی تمایل به خرید این محصول داشته و بازار و توزیع آن بسیار پررونق و پر استقبال می باشد.

بنابراین تولیدکنندگان باید سعی کنند روز بهبود کیفیت محصولات جانبی است تا بتواند رضایت مشتریان را کسب کرده و میزان فروش خود را افزایش داده و به خوبی در بازار با سایر رقیبان خود به رقابت بپردازند.

بازار توزیع رنگ ترافیکی سه جزیی سرد

ضخامت بالا رنگ ترافیکی سه جزیی

ضخامت بالا رنگ ترافیکی سه جزیی

رنگ های ترافیکی زوج جزئی جز رنگ های صنعتی محسوب می شوند و بر پایه رزین اکلریک رقیق می گردد رنگهای ترافیکی سه جزئی جزو بهترین گزینه برای رنگ آمیزی خطوط ترافیکی می باشند و امروز استقبال زیادی از این رنگ ها در فضاهای شهری و زیباسازی فضای اطراف شده است.

در رنگ های ترافیکی مذکور از نوعی ماده ای استفاده می شود که این ماده باعث افزایش سرعت خشک شونده ای رنگ می گردد در واقع تولید کنندگان باید سعی کنند این محصول را از مواد اولیه و تهیه کنند تا مدت زمان ماندگاری و دوام آن افزایش یابد و همچنین پس از جنگ آمیزی سطوح را به سرعت رنگ خشک شود.

غالبا رنگ های ترافیکی سه جزئی دارای ضخامت بالای هستند و همین قضیه سبب شده است که طول عمر رنگ ها در فضاهای مختلف افزایش یابد و به سرعت کیفیت آن عمل نکند و پاک نشود و دیگر نیازی نیست که پس از مدت کوتاهی به رنگ ها بازسازی مجدد شوند.

البته نکته قابل ذکر این است که این رنگ ها در ضخامت های گوناگون قابل پیاده سازی می باشند و بر روی انواع سطوح بتنی و آسفالت قدرت چسبندگی بالایی دارد و همچنین نسبت به باران و رطوبت هم با خوبی از خود نشان می دهند.

موارد استفاده از رنگ های ترافیکی سه جزئی به شرح زیر می باشد:

  • ایجاد خطوط درون شهری و عابر پیاده
  • رنگ آمیزی خطوط پارکینگ های سرپوشیده و همچنین روباز
  • رنگ آمیزی فضاهای پرتردد و همچنین مسیر ها و جاده های مربوط به مسابقاتی مانند مسابقات رالی و موتورسواری
  • رنگ آمیزی فضاهای کوهستانی و مسیرهایی که در شرایط آب و هوایی بدی قرار دارند
  • رنگ آمیزی و علامت گذاری انواع خطوط هوایی و فرودگاه ها
  • رنگ آمیزی خطوط استفاده شده در اتوبان‌ها و بزرگراه ها و مسیرهای ویژه در خیابان ها

قیمت کارخانه رنگ ترافیکی سه جزیی

قیمت کارخانه رنگ ترافیکی سه جزیی

با توجه به تغییرات دائمی قیمت عرضه انواع رنگ ترافیکی سه جزیی در بازار، نمی‌توان قیمتی دقیق برای فروش و توزیع رنگ سه جزیی تعیین کنیم ولی شما مشتریان محترم می توانید جهت استعلام قیمت رنگ ترافیکی به صورت تقریبی با کارشناسان بخش فروش ما در ارتباط باشید و سپس اقدام به خرید نمایید.

قابل ذکر است که اگر این محصول به صورت مستقیم و با حذف واسطه ها از طریق کارخانه خریداری شود قیمت آن برای خریداران مقرون به صرفه تر می گردد و این قضیه باعث می‌شود که افراد با هزینه ای کمتر حجم بیشتری رنگ ترافیکی را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهند.

1

  1. با عرض سلام و خسته نباشی
    برای خریده عمده به چه صورتی باید اقدام کنم ؟ تا چه اندازه خرید به عنوان خریدعمده حساب میشه ؟
    کالایی که به صورت عمده خریداری شده چند روزه به دستم میرسه ؟ شما اقساطی هم کار میکنید ؟ اگر بله شرایط اقساطتون چطوریه ؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما