بازار خرید رنگ سیلیکونی مقاوم حرارتی

در برخی از صنایع بزرگ کشور همچون پالایشگاه ها، کوره های صنعتی و دیگر صنایعی که به نوعی با حرارت های بسیار بالا سروکار داشته، جهت حفاظت از سطوح مختلف فلزی از رنگ های سیلیکونی جهت پوشش این سطوح و سازه های فلزی استفاده می گردد. در واقع با قرار گرفتن رنگ سیلیکونی روی سطوح فلزی، این رنگ به عنوان یک پوشش مقاوم حرارتی عمل می کند. با توجه به کاربردهای گسترده رنگ سیلیکونی مقاوم حرارتی در صنایع مهم کشور، می توان گفت بازار خرید این محصول از رونق فروش بالایی برخوردار می باشد.

بازار خرید رنگ سیلیکونی مقاوم حرارتی

بررسی کیفیت رنگ سیلیکونی مقاوم

بررسی کیفیت رنگ سیلیکونی مقاوم

رنگ سیلیکونی از جمله رنگ های صنعتی بوده که به عنوان یک عایق حرارتی قوی عمل کرده و در صنایع بزرگ کشور همچون صنعت نفت و گاز، صنایع پتروشیمی و صنعت نیرو و دیگر صنایع بزرگ، کاربردهای بسیار گسترده ای را از این حیث شامل می شود. در بررسی کیفیت رنگ های سیلیکونی که به عنوان رنگ های نسوز شناخته می شوند نیز، باید اظهار داشت که این رنگ با توجه به ساختار تولیدی خود، توان مقاومت بسیار بالایی را در برابر دماهای بین ۲۰۰ تا ۶۰۰ درجه سانتی گراد را داشته و از این نظر مصارف متعددی را جهت پوشش بسیاری از سطوح و سازه های فلزی واقع در صنایع بزرگ کشور که در معرض حرارت های بسیار بالا بوده، شامل می گردند.

به طور کلی این رنگ که بر پایه رزین اکریلیک بوده با پیگمنت های موجود در ترکیبات خود به عنوان یک پوشش مقاوم حرارتی عمل نموده و روی بسیاری از سطوح همچون لوله ها و مخازن نفت و گاز، مخزن های حاوی سیالات با حرارت بالا، کوره های بزرگ تولیدات صنعتی مختلف و … به کار می رود. همچنین این محصول با توجه به ترکیبات مفید خود علاوه بر حرارت، مقاومت بسیار خوبی را نیز در برابر خوردگی و سایش از خود نشان می دهد.

توزیع مستقیم رنگ سیلیکونی مقاوم

توزیع مستقیم رنگ سیلیکونی مقاوم

با توجه به نیازهای متعددی که در زمینه تامین رنگ سیلیکونی در صنایع مختلف کشور وجود داشته و ضرورت تامین آن، مراکز متعددی به عنوان فروشندگان تخصصی انواع رنگ سیلیکونی در مدل و برندهای مختلف فعالیت داشته که از جمله مراکز فروش فعال و برتر، می توان به این مرکز اشاره نمود.

توزیع رنگ حرارتی با بهترین کیفیت ممکن و در برندهای معتبر در این مجموعه با شرایط ویژه فروش صورت گرفته است و این فروشگاه با توزیع مستقیم انواع رنگ سیلیکونی نسوز و مقاوم، این محصول را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه به مشتریان عزیزی که قصد خرید رنگ سیلیکونی از ابن مجموعه را داشته، ارائه می دارد.

 

  • تبلیغات: 
    1. رنگ صنعتی نسوز تهران تبریز شیراز
    2. تولید کننده رنگ های صنعتی پلی یورتان
    3. بازار فروش رنگ های صنعتی | شرکت تولید و توزیع انواع آن
    4. شرکت خرید عمده رنگ صنعتی درجه یک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما