بازار سفارش رنگ الکیدی صنعتی درجه یک

افراد رنگ الکیدی صنعتی را در مشاغل مختلف به کار می برند ولی به طور کلی بازار سفارش رنگ الکیدی صنعتی درجه یک، از پرکاربردترین بازار های بازرگانی محسوب می شود و شما می توانید با سفارش رنگ آلکیدی از کاربرد های آن استفاده نمایید اگر می خواهید درمورد خصوصیات رنگ الکیدی اطلاعات کسب کنید ادامه مطلب را بخوانید.

بازار سفارش رنگ الکیدی صنعتی درجه یک

خصوصیات قابل توجه رنگ الکیدی صنعتی

خصوصیات قابل توجه رنگ الکیدی صنعتی

در این مطلب می خواهیم به خصوصیات قابل توجه رنگ الکیدی صنعتی بپردازیم و بگوییم که از این رنگ ها می توان برای پوشش دهی به همه سطوح از جمله فلز، سیمان، گچ و… استفاده نمود که از این ویژگی این رنگ ها می توان در صنعت ساختمان سازی که مصالح آن بیشتر با هوای مرطوب و رطوبت در تماس هستند استفاده نمود زیرا این پوشش ها در برابر آسیب های محیطی مانند مرطوب شدن زیاد هوا و شرجی شدن هوا و… مناسب هستند.

یکی از خصوصیات مهم این رنگ ها این است که می توان از آن ها به عنوان پوششی محافظتی روی ابزارهای خانگی استفاده کرد همچنین از آن جایی که بیشتر وسایل های خانه با رطوبت در تماس هستند باید پوشش لایه ای مانند برای محافظت از آن ها به وجود آید تا از زنگ زدن های احتمالی و آسیب‌های احتمالی دور باشند.

در بعضی مواقع از این رنگ ها برای جلاء بخشیدن به وسایل استفاده می‌شود زیرا این رنگ ها یک خصوصیت قابل توجهی دارد و آن براقیت خاص آن ها می باشد که می تواند برای رنگ کردن یخچال ماشین لباسشویی، انواع مخزن ها، اسباب بازی ها و… به دلیل براقیت ویژه این رنگ ها باشد. رنگ های آلکیدی را از لحاظ خواص می توان به سه گروه الکید های بلند روغن، الکید های کوتاه روغن و آلکید های متوسط روغن تقسیم نمود که هر کدام دارای کاربرد های خاص خود می باشند.

از خواص آلکید های کوتاه روغن می توان به سختی بیشتری که دارند، گرانروی بالا و انعطاف پذیری کمتر، قابلیت حل شدن بیش تر در حلال های آروماتیکی و مقاومت پایینی که در برابر ضربه دارند، اشاره کرد. از خواص آلکید های بلند روغن نیز می‌توان به سختی و گرانروی پایین، انعطاف پذیری بیشتر، سرعت خشک شوندگی پایین‌تر نسبت به دیگر انواع آلکید ها و خاصیت قلم خوردگی خوب به گونه‌ای که عمدتا از این نوع آلکید ها در رنگ‌های روغنی ساختمانی استفاده می‌شود.

رنگ های الکیدی بر اساس نوع روغن به الکید های هوا خشک و آلکید های غیر هوا خشک تقسیم می شوند؛ آلکید های هوا خشک معمولاً حاوی ۴۵ درصد یا بیشتر روغن هستند و فرآیند تشکیل فیلم رنگ و شبکه شدن پلیمر در دمای اتاق رخ می‌دهد. روغن های موجود در آلکید های غیر هوا خشک کمتر از ۵۴ درصد می‌باشد و آن قدر کم است که عمل پلیمر شدن نیاز به افزودنی های دیگر از جمله آمینوروزین ها را دارد.

تولید مستقیم رنگ الکیدی صنعتی

تولید مستقیم رنگ الکیدی صنعتی

تولید مستقیم رنگ الکیدی صنعتی یکی از کاربردی ترین حفاظت های صنعتی به شمار می رود که این سایت توانسته با تولید رنگ صنعتی درجه یک به نیاز های صنعتی پاسخ دهد. اگر شما نیز قصد خرید رنگ های درجه یک الکیدی را دارید می توانید آن را با مشاور های خبره این سایت در میان بگذارید و رنگ صنعتی مورد نیازتان را از طریق این سایت ثبت نمایید.

  • تبلیغات: 
    1. قیمت رنگ اکریلیک | بزرگترین کارخانه تولید آن در ایران
    2. رنگ روغنی مات براق اکلیلی
    3. قیمت آستر زینک ریچ اپوکسی
    4. رنگ روغنی مات جدید + مشخصات بسته بندی عمده فله

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما