بازار عرضه رنگ اکریلیک نیمه براق ساختمان

رنگ اکریلیک نیمه براق ساختمان از رنگ‌هایی است که امروزه برای ساختمان ها و بخشی داخلی و خارجی آن می تواند کارایی زیادی داشته باشد و جایگزین خوبی برای رنگ هایی باشد که تحت عنوان رنگ روغنی مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ بازار عرضه رنگ اکریلیک تنوع زیادی از لحاظ رنگ را به خود اختصاص داده است و این می‌تواند نیاز خریداران عمده به در رنگ‌های مختلف این محصول را به خوبی تامین کند و به این ترتیب این بازار و فروشنده این رنگ می‌تواند بهترین این محصول را در کمترین زمان به دست مشتریان برساند.

بازار عرضه رنگ اکریلیک نیمه براق ساختمان

4مزیت مهم رنگ اکریلیک نیمه براق

4مزیت مهم رنگ اکریلیک نیمه براق

رنگ اکریلیک نیمه براق تر از جمله رنگ هایی است که حلال آن آب است و این باعث شده است که از رنگ های پرطرفدار به شمار برود؛ این رنگ خاص در سطوح داخلی و خارجی ساختمان می داند کاربرد داشته باشد و مقاومت آن در برابر شستشو فراوان است.

از مزیت های مهم دیگر این رنگ اکریلیک می توان به طور خلاصه به 4 مورد زیر اشاره کرد :

  1. این رنگ در برابر نور خورشید پایداری زیادی دارد به این معنی که تابش مستقیم نور خورشید به آن برخلاف انواع رنگ های پلاستیکی یا روغنی باعث کاهش کیفیت رنگ و زیبایی آن نمی شود.
  2. نفوذ آب در این رنگ بسیار محدود و کم است و مواد قلیایی کمترین میزان تاثیرگذاری را بر سطح پوشش این رنگ را خواهند گذاشت و به این دلیل است که این رنگ محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است.
  3. برای اجرای این رنگ همچون رنگ روغنی محدودیت وجود ندارد به این معنی که نداشتن بوی نامطبوع از ویژگی‌های خاص این رنگ به شمار می رود که پس از انجام رنگ آمیزی به خصوص در محیط‌های بسته امکان استفاده از این فضا بلافاصله فراهم می باشد.
  4. رنگی با قابلیت خشک شدن سریع است به این معنی که یک ساعت پس از اجرا بر روی سطح مورد نظر به راحتی خشک می شود و این بر خلاف انواع رنگ‌های روغنی است که به ساعت ها وقت و زمان نیاز دارند.

صادر کننده رنگ اکریلیک نیمه براق

صادر کننده رنگ اکریلیک نیمه براق

تکنولوژی ساخت رنگ اکریلیک در کشور ما فراوان است و نوع نیمه براق این رنگ خاص به دلیل بازار فروش مناسب تر مقدار تولید بیشتری دارد و کارخانجات متعددی در زمینه تولید این رنگ فعالیت می‌کنند؛ این رنگ با کیفیت امکان صادرات به کشورهای دیگر را دارد و صادر کننده می تواند به راحتی به این رنگ دسترسی داشته باشد تا بتواند از آن جهت صادرات استفاده نماید.

صادرات رنگ نیمه براق همچنین به راحتی قابل انجام است و در کشورهای همسایه و فروش خواهد رفت به خصوص این که نرخ ارز در حال حاضر بسیار بالا است و پایین بودن ارزش ریال ایرانی باعث می شود که دستیابی به این محصول راحت‌تر صورت گیرد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما