بازار فروش رنگ ترافیکی سرد اکریلیک ترموپلاست

رنگ ترافیکی همانطور که از نام آن نیز پیدا است در جاده ها و خیابان ها استفاده می گردد و برای نمایش خطوط و علائم، بر روی مسیر های مختلف استفاده می گردد. رنگ اکریلیک همان خطوطی است که در اطراف آسفالت جاده ها و وسط آن به کار گرفته می شود.
رنگ ترافیک سرد حتی از دیدگاه روان شناسان نیز جلوه خاصی را دارد به طوری که می توان گفت دیدگاه این نوع حاذق این است که در ترافیک های مستمر از رنگ ترافیکی سرد استفاده شود زیرا می تواند خونسردی را به افراد انتقال دهد.

بازار فروش رنگ ترافیکی سرد اکریلیک ترموپلاست

با انواع رنگ ترافیکی سرد آشنا شوید

با انواع رنگ ترافیکی سرد آشنا شوید

برای آشنایی با انواع رنگ ترافیک با ما همراه باشید. همانطور که می دانید رنگ ها در گونه های مختلف تهیه و تولید شده است که هرکدام دارای کاربرد و کارایی متفاوتی هم می باشد امروزه یکی از انواع رنگ هایی که کاربرد بسیار زیادی در صنایع راهسازی دارد رنگهای ترافیکی دو جزئی می باشد که جز بهترین نوع رنگ ها محسوب شده و اهمیت و ارزش بالایی در صنایع مختلف دارد. صنایع رنگ سازی با استفاده از بهترین نوع ترکیبات توانسته‌اند رنگ های صنعتی ترافیکی را در بهترین کیفیت تولید کنند.

رنگ ترافیکی معمولاً ضخامت و مطلوبی نسبت به نفوذ رطوبت دارد و موارد استفاده آن معمولاً برای نقاشی پارکینگ خودروها و نقاشی آسفالت می باشد

معمولاً برای اجرای انواع و اقسام خطوط جاده ای مورد استفاده قرار می‌گیرد و ضخامت بالای آن نسبت به رطوبت باعث می شود که این محصول چنانچه در معرض بارندگی و یا بارش‌برف قرار بگیرد دچار هیچگونه تغییر رنگ و تغییر حالت نشود.

معمولاً برای کشیدن خطوط خیابانها و جاده ها و همچنین نوشته های علائم ترافیکی، از رنگ سرد ترافیکی تک جزئی استفاده می گردد، چرا که دارای کیفیت و ماندگاری بالایی می باشد. این رنگ ها دارای کیفیت بالایی هستند و مقاومت زیادی در برابر سایش و رطوبت دارند، همچنین قدرت پوشانندگی قوی دارند و با استفاده از رنگ پاش قابلیت استفاده نیز دارند.

مراکز تولید رنگ ترافیکی سرد

مراکز تولید رنگ ترافیکی سرد

مراکز تولید رنگ ترافیکی سرد با متد پ‍یشرفته ی دنیا مشغول به کار می باشند. مجموعه ما مفتخر است در زمینه عرضه رنگ ترافیکی فعالیت نماید و این محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه به بازار عرضه می کند. این مجموعه تلاش می‌کند در زمینه فروش رنگ یک جزیی، کیفیت بالا را سرلوحه کار خویش قرار دهد و محصولی در خور شان مشتری به عرضه نماید.

فروش رنگ ترافیکی اولویت مجموعه ما نمی باشد بلکه رضایت شما اولویت ما می باشد. هم چنین فروشگاه های بسیاری این نوع رنگ را به توزیع می رسانند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما