توزیع کننده رنگ الکیدی کرومات با دوام

یکی از بهترین محصولاتی که از طریق مراکز توزیع کننده رنگ در کشورمان ارائه می شود و می توان از آن برای رنگ آمیزی سطوح مختلف استفاده نمود، رنگ الکیدی کرومات می باشد که دارای دوام و ماندگاری بالایی بوده و حتی اگر سالهای سال از زمان رنگ آمیزی آن بگذرد همچنان زیبایی و جذابیت خود را حفظ خواهید کرد؛ شایان ذکر است این محصول در واقع یکی از زیر مجموعه های رنگ های ترافیکی به شمار می رود.

توزیع کننده رنگ الکیدی کرومات با دوام

ویژگی های مهم رنگ الکیدی کرومات

ویژگی های مهم رنگ الکیدی کرومات

یکی از بهترین رنگ هایی که می توان از آن برای محیط های صنعتی، نیمه صنعتی، شهری و همچنین مناطق شرجی و مرطوب استفاده نمود و از کارایی بی نظیر آن برخوردار شد، رنگ الکیدی کرومات می باشد.

و اما در این قسمت به برخی از مهمترین ویژگی های رنگ الکیدی کرومات اشاره می کنیم:

  • این رنگ در برابر رطوبت مقاومت بسیار بالایی دارد و عوامل جوی مانند باران و برف نمی تواند بر روی ساختار آن تاثیری بگذارد و کیفیت آن را از بین ببرد.
  • یکی از بهترین گزینه هایی که می تواند باعث اثربخشی هر چه بیشتر این رنگ شود آن است که سطحی که می خواهید آن را پاکسازی نمایید را از گرد و غبار پاک کرده و سپس از این رنگ استفاده کنید.
  • این رنگ به سبب اینکه از اجزای تک جزئی تولید شده است، بنابراین حالتی مات دارد.
  • برای اینکه این رنگ به کلی خشک شود، به هفت روز زمان نیاز دارد.
  • رنگ آلکیدی از مدت زمان ماندگاری بالایی برخوردار است و شما می توانید آن را به مدت 12 ماه در انبار نگهداری نموده و در واقع لزوم از آن برای رنگ آمیزی سطوح مورد نظر خود استفاده کنید.
  • این رنگ را می توان توسط قلم مو، اسپری هوا و همچنین اسپری بدون هوا بر روی سطوح مختلف استفاده نمود.

قیمت فروش رنگ الکیدی کرومات

قیمت فروش رنگ الکیدی کرومات

یکی از مهمترین رنگ های ترافیکی که می توان از آن در محیط های مختلف استفاده نمود و از کارایی بی نظیر آن برخوردار شد، رنگ الکیدی کرومات می باشد که بر پایه رزین آلکید روغنی بوده و برای اثربخشی هر چه بهتر، آن را با پودر کرومات مخلوط می نمایند و این امر سبب یم شود که دارای خاصیت ضد خورندگی گردد و اثرات آن بر روی سطوح مختلف افزایش یابد.

این روزها بسیاری از افراد به مراکز توزیع رنگ الکیدی مراجعه کرده و نمونه های مرغوب و با کیفیت این محصول را سفارش داده و خریداری می نمایند؛ شایان ذکر است قیمت فروش رنگ کرومات به کیفیت مواد اولیه ای که در ساختار آن به کار رفته است بستگی فراوانی دارد، البته برند تولید کننده و شیوه بسته بندی آن نیز از جمله عوامل موثر بر روی قیمت آن می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما