خرید انواع رنگ صنعتی اپوکسی + قیمت

رنگ صنعتی اپوکسی یک نوع رنگ پایه دو قسمتی است که شامل رزین اپوکسی و افزودنی‌های شیمیایی مختلف می‌شود.

رنگ صنعتی اپوکسی

رنگ صنعتی اپوکسی

رنگ صنعتی اپوکسی یک نوع رنگ است که برای پوشش دادن به سطوح فلزی، بتنی، سرامیکی و یا چوبی استفاده می‌شود.

این نوع رنگ دارای خصوصیات فیزیکی و شیمیایی بسیار خوبی است که از آن برای استفاده در محیط‌های صنعتی، تجاری و یا خانگی مناسب بهره می برند.

این محصول از دو قسمت تشکیل شده که قسمت اول یک رزین اپوکسی است و به عنوان پایه استفاده می‌شود و قسمت دوم یک ماده فعال که به عنوان فرآیندهای تصلیب کننده عمل می‌کند.

این دو قسمت در زمان استفاده با یکدیگر ترکیب می گردند و باعث تولید یک پوشش محکم و مقاوم در برابر خوردگی، ضربه و حرارت می‌شوند.

مشخصات رنگ صنعتی اپوکسی

مشخصات رنگ صنعتی اپوکسی

مشخصات رنگ صنعتی اپوکسی شامل موارد زیر است:۱. مقاومت بالا در برابر خوردگی، سایش و ضربه

۲. قابلیت چسبندگی بالا به سطوح مختلف

۳. مقاومت بالا در برابر حرارت و حرکت‌های حرارتی

۴. مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی مختلف مانند اسیدها، قلیایی ها و حلال‌ها

۵. قابلیت تنظیم رنگ و ظاهر به صورت دلخواه

۶. قابلیت پوشش دهی بالا و تشکیل لایه‌های ضخیم

۷. زمان خشک شدن کوتاه

۸. عدم تغییر شکل و رنگ در برابر نور خورشید و عوامل جوی

با توجه به این مشخصات، رنگ اپوکسی صنعتی به عنوان یکی از بهترین روش‌های پوشش دادن به سطوح صنعتی شناخته شده است و در بسیاری از صنایع مانند خودروسازی، صنایع الکترونیکی، صنایع نفت و گاز و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خرید رنگ صنعتی اپوکسی

خرید رنگ صنعتی اپوکسی

چند نکته حائز اهمیت به هنگام خرید رنگ صنعتی اپوکسی که باید مورد توجه و دقت قرار بگیرد.

۱. نوع رنگ : در بازار، این محصول در دو نوع ساده و ترکیبی عرضه می‌شود که رنگ های ترکیبی آن شامل دو قسمت است که باید قبل از استفاده با هم مخلوط شوند و برای پوشش دادن سطوح بزرگ و صنعتی مناسب است.

۲. نوع سطح: قبل از خرید، باید نوع سطحی که قصد پوشش دادن آن را دارید، مشخص کنید چرا که برای هر نوع سطح، نوع رنگ اپوکسی متفاوت وجود دارد برای مثال، اگر قصد پوشش دادن سطح بتنی را دارید، باید از رنگ اپوکسی صنعتی مناسب برای بتن استفاده کنید.

۳. مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی: اگر قصد استفاده از این رنگ را در فضای باز دارید، باید از نوعی رنگ با مقاومت بالا در برابر شرایط آب و هوایی مختلف استفاده کنید.

۴.برند: برند رنگ صنعتی نیز می‌تواند در خرید تاثیرگذار باشد چرا که برندهای معتبر و با تجربه معمولاً رنگ‌های با کیفیت و مقاومت بالا تولید می‌کنند.

قیمت رنگ صنعتی اپوکسی + خرید و فروش

قیمت رنگ صنعتی اپوکسی + خرید و فروش قیمت رنگ صنعتی اپوکسی با توجه به شرایط اقتصادی کشور و نوسانات ارز در آن دست خوش تغییرات فاحشی است هر چند که عوامل دیگری مانند هزینه های تولید، کیفیت، وزن، نوع رنگ، بسته بندی، انبار داری، حمل و نقل، نحوه خرید و فروش و غیره نیز در آن تأثیر گذار هستند.

شایان ذکر است که اگر این محصول به طور مستقیم به دست مصرف کننده برسد قطعا با کاهش قیمت همراه خواهد بود.

در حال حاضر قیمت این نوع رنگ در بازه ای بین 210000 تا 420000 تومان است بنابراین اگر قصد دارید این رنگ را در کیفیت مناسب تهیه کنید می توانید با شماره های مندرج در این سایت تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما