خرید رنگ ساختمانی نیم پلاستیک + قیمت عالی با کیفیت تضمینی

رنگ ساختمانی نیم پلاستیک از پرکاربردترین رنگ در صنایع مختلف است که با ویژگیهایی چون اجرای آسان، مقاومت حرارتی بالا و تنوع رنگی شناخته می شود.

رنگ ساختمانی نیم پلاستیک

رنگ ساختمانی نیم پلاستیک

رنگ ساختمانی نیم پلاستیک، نوعی رنگ است که بر اساس پلیمرهای پلاستیکی تولید می‌شود و برای پوشش دادن سطوح مختلف و انواع متریال یک انتخاب مقرون به صرفه و بی رقیب است.

مزیت مهم این نوع از رنگ را می توان انعطاف پذیری بالای آن دانست، به گونه ای که برای رنگ آمیزی سطوح سیمانی، دیوارهای گچی، انواع چوب، فلز و پلاستیک قابل استفاده هستند.

رنگهای نیم پلاستیک حاوی ترکیباتی می باشند که علاوه بر ایجاد پوشش عالی و ضد رطوبت، به خوبی تغییرات دمایی را تحمل می کنند و برای استفاده در شرایط جوی مختلف مناسب هستند.

مشخصات رنگ ساختمانی نیم پلاستیک

مشخصات رنگ ساختمانی نیم پلاستیک

برای شناخت مشخصات رنگ ساختمانی نیم پلاستیک می توانید مطالب تخصصی را مطالعه فرمایید، ما برای نمونه برخی از ویژگیهای این رنگ را یادآوری می کنیم:

  1. رنگ نیم پلاستیک به سادگی قابل استفاده است و معمولاً با غلتک و قلم مویی قابل اعمال است.
  2. این رنگ، در پالت رنگی بسیار متنوع موجود است و این امر به شما امکان می‌دهد تا برای سطوح مختلف، رنگ مورد نظر را انتخاب کنید.
  3. رنگ نیم پلاستیک ساختمانی به خوبی روی سطوح چسبیده و به راحتی جدا نمی شود.
  4. معمولاً مقاومت بالایی در برابر خوردگی، ضربه و تغییرات عوامل جوی دارد.
  5. استحکام بالایی در مقابل حرارت دارند و قابل استفاده در شرایط داغ و گرم می‌باشند.

خرید رنگ ساختمانی نیم پلاستیک

خرید رنگ ساختمانی نیم پلاستیک

برای خرید رنگ ساختمانی نیم پلاستیک مطمئن شوید که رنگی که قصد خرید آن را دارید، واقعاً رنگ نیم پلاستیک است و از توصیفات و برچسب محصول اطمینان حاصل کنید که رنگ مورد نظر خود را درست انتخاب کرده‌اید.

به علاوه توصیه می‌شود رنگی از برندهای معتبر و با کیفیت را انتخاب کنید؛ چرا که برندهای مشهور به دلیل سابقه بیشتر در تولید رنگ، عموماً رنگهای با کیفیت و پایداری بالا را ارائه می‌دهند.

افزون بر این، مطمئن شوید که رنگ قابل استفاده در فضای باز و در برابر عوامل جوی مختلف مانند نور خورشید، رطوبت و حرارت است چرا که این امر به موجب می شود که رنگ بر روی سطوح مختلف به طور موثری ماندگار باشد.

قیمت رنگ ساختمانی نیم پلاستیک + خرید و فروش

قیمت رنگ ساختمانی نیم پلاستیک + خرید و فروش

قیمت رنگ ساختمانی نیم پلاستیک بر اساس مولفه های مختلف مانند اعتبار شرکت تولیدکننده، نوع و کیفیت مواد اولیه، قیمت روز محصولات پتروشیمی در بازارهای بورس جهانی و حجم عرضه و تقاضا متغیر است.

در سال اقتصادی اخیر هر کیلوگرم از رنگ درجه یک ساختمانی نیم پلاستیک در محدوده قیمت 32 تا 40 هزار تومان خرید و فروش شده است و در خریدهایی با حجم بالا ممکن است تغییراتی در قیمت نهایی شاهد باشیم.

با توجه به اینکه شاهد نوسانات قیمت در بازار انواع رنگ صنعتی و ساختمانی به دلیل تغییر نرخ ارز هستیم پیشنهاد می شود خریداران گرامی برای دریافت اطلاعات جدید راجع به انواع رنگ نیم پلاستیک با مشاوران فروش ما در تماس باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما