خرید و قیمت روز رنگ صنعتی روغنی

رنگ صنعتی روغنی از پرمصرف ترین انواع رنگ در صنایع است که برای پوشش دادن انواع سطوح فلزی، چوبی، دیواره های گچی و انواع رزین مناسب است.

رنگ صنعتی روغنی

رنگ صنعتی روغنی

رنگ صنعتی روغنی رنگی تولید شده بر پایه فناوری مدرن و حاوی روغنهای معدنی، روغنهای پایه سینتیک و اصطکاک کننده‌های پتروشیمی است که معمولا، برای استفاده در صنایع سبک و سنگین و کارخانجات استفاده می‌شود.

این رنگ دارای خاصیت‌هایی مانند مقاومت در برابر حرارت و دمای بالا، رطوبت، خوردگی و ضد زنگ است، همچنین، دارای خاصیت ضد خش و ضد ضربه است که این رنگ را برای پوشش دادن سطوح صنعتی و محافظت از آنها مناسب می‌کند.

رنگ روغنی در صنایع مهمی مانند خودروسازی، صنایع نظامی و هوافضا، صنعت چوب و مبلمان کاربرد دارد و در پروژه های عمرانی مانند جاده سازی و صنعت ساختمان سازی نیز مصارف متعددی را به خود اختصاص داده است.

مشخصات رنگ صنعتی روغنی

مشخصات رنگ صنعتی روغنی

بررسی مشخصات رنگ صنعتی روغنی می تواند شامل ویژگیهای ظاهری و فنی باشد که شناخت این موارد می تواند در انتخاب محصول مناسب با نیاز به افراد کمک کند.

از حیث فیزیکی، این رنگ دارای قوام متوسط و بافت یکدست است و در مدلهای مات، براق، نیمه براق و آبنما تولید می شود، همچنین، می‌تواند در رنگهای متنوعی از جمله سفید، مشکی، خاکستری، قرمز و آبی در دسترس باشد.

این رنگ، دارای زمان خشک شدن مشخصی است و به مدت چند ساعت تا چند روز متغیر است و بسته به شرایط محیطی مانند دما و رطوبت، زمان خشک شدن رنگ صنعتی روغنی ممکن است تغییر یابد.

از خواص شیمیایی رنگ روغنی نیز می توان به مقاومت حرارتی و رطوبتی بالا، قابلیت انطباق و چسبندگی مطلوب و ماندگاری طولانی مدت اشاره نمود که موجب محبوبیت این رنگ شده است.

خرید رنگ صنعتی روغنی

خرید رنگ صنعتی روغنی

برای خرید رنگ صنعتی روغنی، به چند مورد زیر دقت کنید:

  1. در ابتدا، باید نوع کاربرد موردنظر خود را مشخص کنید که رنگ را برای چه سطح و پوششی لازم دارید.
  2. بررسی خواص و ویژگیهای تخصصی و فنی رنگ صنعتی روغنی مهم است، مواردی مانند مقاومت در برابر حرارت، رطوبت، خوردگی و ضربه، ضد زنگ بودن، مقاومت شیمیایی، زمان خشک شدن و قابلیت انطباق و چسبندگی باید به دقت بررسی شود.
  3. همواره به کیفیت رنگ صنعتی روغنی توجه کنید، انتخاب یک رنگ با کیفیت بالا، موجب دوام و ماندگاری طولانی مدت رنگ بر روی سطوح مختلف می شود.
  4. قبل از خرید، نقد و بررسی‌ها و نظرات مشتریان را درباره رنگ صنعتی روغنی مورد نظرتان مطالعه کنید، این نظرات می‌توانند به شما در انتخاب مناسب‌ترین رنگ کمک کنند.

قیمت رنگ صنعتی روغنی + خرید و فروش

قیمت رنگ صنعتی روغنی + خرید و فروش

قیمت رنگ صنعتی روغنی تحت تأثیر عوامل مختلف قرار می‌گیرد، برخی از عوامل اصلی که بر قیمت این نوع رنگ تأثیر می‌گذارند شامل نوع و کیفیت رنگ، برند، حجم خرید و هزینه های تولید است.

همچنین حجم عرضه و تقاضا و وجود رقابت در بازار هم موجب تغییرات قیمت این محصول می شود و در حال حاضر هر لیتر از رنگ روغنی ممتاز صنعتی در بازه قیمتی 110 تا 150 هزار تومان به فروش می رسد.

با در نظر گرفتن نوسانات قیمت انواع رنگ در بازار توصیه ما به شما خریداران محترم این است که قبل از اقدام به ثبت سفارش و خرید با بخش فروش تماس بگیرید و اطلاعات ضروری راجع به قیمت روز این محصول را دریافت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما