راهنمای خرید رنگ ترافیکی آبی + قیمت عالی

رنگ ترافیکی آبی از مهمترین انواع رنگ در پروژه های راه سازی و طراحی معابر شهری است که دارای خواصی مانند مقاومت بالا و ماندگاری مطلوب می باشد.

رنگ ترافیکی آبی

رنگ ترافیکی آبی

رنگ ترافیکی آبی، نوعی رنگ صنعتی با پایداری بسیار بالا است که کاربرد اصلی آن در رنگ آمیزی معابر شهری و برون شهری، خیابانهای و بزرگراهها و محل عبور و مرور وسائط نقلیه می باشد.

این رنگ بر پایه با استفاده از مواد رزینی ممتاز تولید می شود و دارای دو ویژگی عمده یعنی وضوح بالا و شفافیت استاندارد است به گونه ای که در هر شرایط جوی و نوری، محلهای خط کشی شده با این رنگ قابل مشاهده هستند.

از رنگ آبی ترافیکی همچنین در رنگ آمیزی نشانگرها و تابلوهای راهنما، نشانه‌های ایمنی، تابلوهای علائم هشداردهنده و خطر و رنگ آمیزی و پوشش دهی تجهیزات اضطراری نیز استفاده می شود.

مشخصات رنگ ترافیکی آبی

مشخصات رنگ ترافیکی آبی

برخی از مشخصات رنگ ترافیکی آبی را در ادامه این مطلب بررسی می کنیم:

  1. دارای روشنایی بالا و قابل تشخیص است؛ به این معنا که در شرایط نوری مختلف، همچون روز و شب، به راحتی قابل مشاهده و تشخیص است.
  2. دارای مقاومت بالا در برابر فرسایش و تغییر رنگ می‌باشد و در برابر عواملی مانند آب، هوا، نور خورشید و آلودگی‌های محیطی کیفیت ماندگار دارد.
  3. قابلیت پوشش دهی خوبی دارد و یک لایه کافی از این رنگ، سطح مورد نظر را به طور کامل پوشانده و تغییر رنگ دلخواه را به آن می‌بخشد.
  4. دارای شفافیت بالا است و بدون ایجاد اشکال و تاری در دید، به طور واضح و قابل فهم مشاهده می‌شود.

خرید رنگ ترافیکی آبی

خرید رنگ ترافیکی آبی

برای خرید رنگ ترافیکی آبی بهتر است از برندهای معتبر و با سابقه در تولید رنگ‌های ترافیکی خرید کنید تا از کیفیت بالای آن مطمئن شوید، شما می توانید با مطالعه مقالات تخصصی در بستر اینترنت و کسب مشاوره بهترین برند را شناسایی نمایید.

کیفیت رنگ را از حیث مواد اولیه و داشتن ویژگیهای فنی خاص مانند سطح مقاومت در برابر تغییرات جوی و گرما و سرما، میزان استحکام در مواجهه با فشار مکانیکی و فیزیکی و مواد شیمیایی را بررسی فرمایید.

همچنین به بسته بندی و ظرف رنگ و اطلاعات تجاری و صنعتی که بر روی بسته درج شده مانند تاریخ تولید و انقضا، آدرس کارخانه تولیدکننده و شماره پروانه ساخت نیز توجه نمایید.

قیمت رنگ ترافیکی آبی + خرید و فروش

قیمت رنگ ترافیکی آبی + خرید و فروش

قیمت رنگ ترافیکی آبی ممکن است به دلایلی چون قیمت روز مواد اولیه رزین و پلیمر، تغییرات حجم تولید و تقاضا، نوسانات قیمت رنگ در بازارهای بورس جهانی و افزایش قیمت ارزهایی مانند دلار و یورو تغییر پیدا کند.

در بازار داخلی وجود بازار رقابتی موجب شده است بهترین انواع رنگهای ترافیکی آبی با قیمت مناسب و در بازه نرخ 60 تا 75 هزار تومان برای هر 1 کیلوگرم از رنگ باکیفیت ارائه شود.

با عنایت به تغییرات مداوم قیمت رنگهای صنعتی و ترافیکی پیشنهاد می شود اگر خریدار این نوع رنگ هستید برای دریافت لیست جدید قیمت با گروه فروش ما تماس حاصل فرمایید و اطلاعات جدید را دریافت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما