راهنمای خرید رنگ ساختمانی خارجی + قیمت عالی

همواره رنگ ساختمانی خارجی، نسبت به رنگهای دیگر بسیار با کیفیت بوده و برای قسمتهای مختلف ساختمان کارایی داشته و بازار فروش بسیار خوبی دارد.

رنگ ساختمانی خارجی

رنگ ساختمانی خارجی

همانطور که گفته شد رنگ ساختمانی خارجی، به دلیل کیفیت بالا برای قسمتهای مختلف ساختمان استفاده شده و زیبایی آن قسمت را دو چندان می کند.

به طور کلی رنگهای خارجی به دو دسته قابل شست و شو (رنگ روغنی) و غیر قابل شستشو (رنگ پلاستیکی) تقسیم بندی شده اند.

از رنگهای روغنی معمولاً برای دیوارهای ساختمان استفاده شده به این دلیل که دیوارها بیشتر در معرض کثیفی و لکه قرار گرفته تا به راحتی بتوان آنها را تمیز کرد.

از رنگهای پلاستیکی و غیر قابل شستشو برای سقف استفاده شده زیرا نیاز به شستشو و تمیز کاری ندارد. امروزه استفاده از این رنگها نسبت به رنگهای دیگر بسیار بیشتر است.

مشخصات رنگ ساختمانی خارجی

مشخصات رنگ ساختمانی خارجی

در واقع از مشخصات رنگ ساختمانی خارجی تنوع و مرغوبیت بالای آنها بوده که باعث شده است تا طرفداران زیادی را به خود جذب کند.

رنگهای خارجی دارای برندهای متفاوتی بوده که هر برند از لحاظ کیفیت و تنوع رنگی با بقیه متفاوت است.

این رنگها از لحاظ مقاومت در برابر رطوبت درجه بندی شده و هرچه مقاومت بالاتری داشته باشند هزینه بیشتری دارند.

رنگها دارای انواع مختلفی مانند روغنی، کنیتکس، نانو، اپوکس و پلاستیکی می باشند همچنین کارایی و کیفیتهای متغییری دارند.

رنگها دارای کاتالوگ ‌هایی بوده که در زمان انتخاب و خرید کار شما را راحت کرده و رنگ مورد نظر خود را به راحتی انتخاب می کنید.

خرید رنگ ساختمانی خارجی

خرید رنگ ساختمانی خارجی

موقع خرید رنگ ساختمانی خارجی به روغنی یا پلاستیکی بودن رنگ توجه داشته تا بتوانید با توجه به مکان مورد استفاده آن را تهیه کنید.

دقت کنید قبل از خرید حتماً از طریق کاتالوگ ‌های موجود رنگ مورد نظر خود را انتخاب کرده تا بعدا دچار مشکل و پشیمانی نشوید.

در حال حاضر با وجود برندهای مختلف در زمینه تولید رنگ سعی کنید از برندهای معتبر رنگ را تهیه کرده تا کیفیت و مقاومت بالایی داشته باشد.

رنگهای تقلبی در بازار بسیار زیاد شده‌ که با هزینه‌ های پایین ‌تری به فروش رسیده پس موقع خرید گول هزینه ارزان آنها را نخورید زیرا کیفیت لازم را ندارند.

قیمت رنگ ساختمانی خارجی + خرید و فروش

قیمت رنگ ساختمانی خارجی + خرید و فروش

قیمت رنگ ساختمانی خارجی با توجه به نوع و برندهای مختلف، متفاوت بوده که برندهای معتبر به دلیل داشتن محصولات مرغوب تر هزینه بالاتری دارند.

با تورم نرخ ارز و دلار هزینه رنگ ثبات نداشته اما این هزینه از ۱۰۰،۰۰۰ الی۱،۰۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

مواد اولیه استفاده شده در تولید رنگ تاثیر بسزایی در هزینه نهایی آن دارد. برای اینکه بتوانید رنگ خوب با هزینه مناسب تهیه کنید بهتر است با افراد حرفه‌ ای مشورت کنید.

شما خریدار عزیز با مراجعه به این سایت می‌ توانید علاوه بر دریافت مشاوره خریدی به صرفه را نیز داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما