راهنمای خرید رنگ ساختمانی نسکافه ای + قیمت عالی

رنگ ساختمانی نسکافه ای از تناژهای محبوبی است که دارای هارمونی مناسب با رنگهای پرکاربرد در صنعت ساختمان سازی می باشد و از کیفیت بالا برخوردار است.

رنگ ساختمانی نسکافه ای

رنگ ساختمانی نسکافه ای

رنگ ساختمانی نسکافه ای یک رنگ گرم و طبیعی است که به رنگ قهوه اسپرسو یا نسکافه شبیه است و این رنگ از خانواده رنگ‌های قهوه‌ای است و به دلیل طبیعت گرم، جذابیت و آرامشی به فضا می‌بخشد.

رنگ نسکافه ای با معماری و دکوراسیون مدرن و کلاسیک سازگاری دارد و در معماری مدرن، این رنگ می‌تواند به عنوان رنگ اصلی در دیوارهای اصلی استفاده شود تا به فضا ظرافت و دلنشینی ببخشد.

در معماری کلاسیک، رنگ خاص نسکافه ای به عنوان رنگ پشتیبان و جلوه‌گر در کنار رنگهای سفید، بژ و طلایی مورد استفاده قرار می‌گیرد و در نقاطی مانند درب و پنجره‌ها، سقف و دیوارها استفاده می شود تا به فضا عمق و گرمایی بیشتری ببخشد.

مشخصات رنگ ساختمانی نسکافه ای

مشخصات رنگ ساختمانی نسکافه ای

در مورد مشخصات رنگ ساختمانی نسکافه ای باید گفت که این رنگ معمولاً بر پایه رنگ‌های آکریلیک و امولسیون تولید می‌شود که دارای خواص ضدآب، مقاوم در برابر حرارت و مواد شیمیایی هستند.

این رنگ به فضا ظرافت و آرامش می‌بخشد و به عنوان یک رنگ گرم طبیعی، احساس راحتی و آرامش را در محیط تقویت می‌کند و با معماری و دکوراسیون مدرن و سنتی سازگاری دارد و می‌تواند با سایر رنگها و مصالح ترکیب شود.

علاوه بر این، رنگ ساختمانی ممتاز نسکافه ای در انواع مختلفی از رنگهای تیره تا روشن و با تون‌های مختلف در دسترس است، که این ویژگی امکان انتخاب بهتری را فراهم می‌کند.

خرید رنگ ساختمانی نسکافه ای

خرید رنگ ساختمانی نسکافه ای

اگر تصمیم به خرید رنگ ساختمانی نسکافه ای دارید در زمان انتخاب محصول به فاکتورهای زیر توجه داشته باشید:

  1. نوع رنگ و محتوای آن را بررسی نمایید، برخی رنگها ممکن است حاوی مواد شیمیایی مضر باشند،بنابراین رنگی با محتوای آلی و فاقد مواد شیمیایی مضر انتخاب کنید.
  2. بررسی ویژگی مقاومت در برابر آب و رطوبت برای رنگ ساختمانی بسیار مهم است، به خصوص در صورت استفاده در فضاهای خارجی یا مناطق با آب و هوای مرطوب.
  3. میزان سطحی که هر لیتر رنگ قادر به پوشش آن است را به درستی بررسی کنید.
  4. بررسی ضمانت‌های ارائه شده توسط تولید کننده رنگ و همچنین خدمات پس از فروش می‌تواند در انتخاب رنگ مناسب و اطمینان از کیفیت آن کمک کند.

قیمت رنگ ساختمانی نسکافه ای + خرید و فروش

قیمت رنگ ساختمانی نسکافه ای + خرید و فروش

قیمت رنگ ساختمانی نسکافه ای بسته به خصوصیات فنی، برند، حجم و مقدار، نوع بسته بندی محصول، شیوه عرضه و فروش و قیمت روز انواع مشتقات پتروشیمی در بازارهای جهانی متغیر است.

در بازار داخل کشور ما، هر کیلوگرم از این رنگ در سال اقتصادی گذشته در بازه قیمتی 240 تا 300 هزار تومان عرضه شده است و محصولات برخی از برندهای دارای قیمتهای بالاتری است.

با توجه به اینکه قیمت روز انواع رنگ ساختمانی و صنعتی همواره در حال تغییر است توصیه می شود شما خریداران گرامی پیش از ثبت سفارش با پشتیبانان بخش فروش تماس بگیرید و اطلاعات روز قیمتی را دریافت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما