سفارش کلی رنگ چوب فوری آکریلیک

جهت سفارش رنگ چوب فوری به وب سایت تولید کلی و فروش رنگ چوب مراجعه نمایید، رنگ چوب فوری در واقع دارای ترکیباتی شبیه به رنگ چوب های عادی است اما در این رنگ چوب ها از ماده ای به نام رزین استفاده می شود و رزین به کار رفته در این رنگ ها سبب سریعتر خشک شدن آنها می شود و در نتیجه برای کارهای عجله می توان از این رنگ ها جهت رنگ آمیزی چوب ها استفاده کرد و زمان خشک شدن این رنگ ها حدود یک ساعت می باشد.

سفارش کلی رنگ چوب فوری آکریلیک

راهنما جامع انتخاب رنگ چوب فوری

راهنما جامع انتخاب رنگ چوب فوری

در هنگام خرید رنگ چوب حتما به ترکیبات آنها توجه کنید، وجود ترکیباتی مانند رزین اپوکسی و سلولز گیاهی در رنگ های فوری الزامی می باشد زیرا این دو ترکیب نقشی اساسی در خشک شدن سریع انواع رنگ ها دارند و هر چه که از سلولز و رزین با کیفیت تری در ساخت رنگ های فوری استفاده شود تاثیر گذاری بیشتری خواهند داشت و در مدت زمان کوتاهتری خشک می شوند.

رنگ های فوری علاوه بر این که به سرعت خشک می شوند دارای یک مزیت دیگر نیز هستند و مزیت آنها پوشش دهی بالای این رنگ ها می باشد به طوری که برای پوشش دهی مناسب توسط این رنگ ها نیازی به چندین مرتبه رنگ آمیزی نیست.

اکثر رنگ های فوری به دلیل داشتن رزین در ترکیباتشان نسبت به اشعه ی خورشید مقاوم هستند و نور مستقیم خورشید سبب پوسته ریزی این رنگ ها و از بین رفتن رنگ آنها نخواهد شد.

در هنگام استفاده کردن از رنگ های فوری برای رنگ کردن وسایل چوبی بهتر است که این کار را در محیط های مرطوب انجام ندهید زیرا محیط مرطوب سبب دیرتر خشک شدن آنها می شود و هر چه دمای محیط بالاتر باشد و میزان رطوبت هوا کمتر باشد این رنگ سریعتر خشک می شود.

رزین موجود در رنگ های فوری سبب افزایش بوی آنها می شود و این بو ممکن است که سیستم تنفسی را آزار دهد به همین دلیل رنگ کردن وسایل چوبی را در محیط های باز انجام دهید و از ماسک استفاده کنید.

قیمت فروش رنگ چوب فوری

قیمت فروش رنگ چوب فوری

به طور کلی رنگ چوب های فوری در دو مدل تولید می شوند و در یکی از این رنگ های فوری از مواد با کیفیت تری استفاده می شود و به همین دلیل قیمت برخی از رنگ چوب های فوری گرانتر از سایر رنگ چوب ها می باشد.

در هنگام خریداری کردن رنگ چوب فوری همیشه با کیفیت ترین و مرغوب ترین رنگ ها را خریداری کنید و برای اطلاع از قیمت دقیق این رنگ چوب های فوری به وب سایت فروش رنگ چوب فوری مراجعه نمایید.

1

  1. وقت بخیر میخواستم نحوه حمل و نقل و بسته بندی این محصول رو بدونم ممنون میشم راهنماییم کنید. هر چه زودتر می خواستم اقدام به خرید کنم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما