شرکت پخش رنگ ترافیکی اپوکسی

یکی از انواع و اقسام رنگ هایی که از آن برای انجام امور بزرگ و پروژه های ترافیکی استفاده می شود، رنگ اپوکسی می باشد که به سبب مقاومت و استحکام بالایی که دارد، توجه بسیاری از افراد را به خود اختصاص داده است. مجموعه اینترنتی ما یکی از بزرگترین مراکز پخش رنگ ترافیکی اپوکسی در ایران می باشد و نمونه های مرغوب و درجه یک این محصولات را با قیمت مناسب به خریداران عرضه می نماید.

شرکت پخش رنگ ترافیکی اپوکسی

دسته بندی رنگ ترافیکی اپوکسی

دسته بندی رنگ ترافیکی اپوکسی

همانگونه که می دانید رنگ یک پوشش قدرتمند است که علاوه بر افزایش دوام و استحکام سطوح مختلف، زیبایی و جذابیت آنها را نیز چندین و چند برابر می نماید؛ این ماده بر مبنای کاربردی که دارد، به انواع و اقسام مختلفی تقسیم بندی می شود که از جمله پرکاربردترین نوع آنها می توان به رنگ ترافیکی اپوکسی اشاره نمود.

شایان ذکر است که رنگ ترافیکی اپوکسی نیز بر مبنای ویژگی ها و کاربرد های خود به انواع مختلفی تقسیم بندی می شود که در این قسمت به سه نمونه آن اشاره می کنیم:

  1. رنگ ترافیکی اپوکسی سرد: این رنگ یکی از بهترین گزینه ها برای خط کشی خیابان ها و معابر می باشد و می توان آن را به صورت ممتد و یا منطقع بر روی سطوح مختلف خط کشی نمود؛ البته این رنگ برای جاده های بیرون از شهر نیز انتخاب بسیار مناسبی می باشد.
  2. رنگ ترافیکی اپوکسی گرم: این رنگ به سبب اینکه بسیار سریع خشک می شود، برای اتوبان ها و بزرگراه ها انتخاب بسیار مناسبی می باشد.
  3. رنگ ترافیکی چند جزئی: این نوع رنگ با استفاده از ترکیب چند ماده تولید می گردد و قدرت چسبندگی بسیار بالایی دارد و می توان آن را به راحتی بر روی سطوح بتنی و آسفالت استفاده نمود.

تولید انواع رنگ ترافیکی اپوکسی

تولید انواع رنگ ترافیکی اپوکسی

این روزها در کشورمان ایران مراکز معتبری در زمینه تولید رنگ اپوکسی ترافیکی به فعالیت مشغول بوده و بهترین نمونه های این محصول را که کاملاً منطبق با استانداردهای روز دنیا ساخته شده اند، با کیفیت و مرغوبیت بالا در اختیار مشتریان خویش قرار می دهند.
شایان ذکر است که مواد اولیه ای که در تولید این محصول به کار می رود عبارتند از رزین های اکریلیک، ترموپلاست، کلروکائوچو و همچنین ونیلی که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فرد خود می باشند و زمانی که با همدیگر ترکیب می شوند، مقاومت سایشی و مکانیکی این رنگ ها را به میزان فراوانی افزایش می دهند.

خوشبختانه رنگ های ترافیکی در برابر رطوبت، تابش نور خورشید، و همچنین ضربه مقاومت و دوام بالایی دارند و می توان از آنها به راحتی بر روی سطوح بتنی و آسفالتی استفاده نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما