شرکت پخش رنگ ترافیکی گرم درجه یک

شرکت پخش رنگ ترافیکی گرم همواره تمام تلاش خود را برای تصاحب بازار جهانی انجام می دهد. رنگ ترافیک گرم خاصیت خشک شدن سریع داشته و برای خط کشی مسیر هایی مانند اتوبان ها و بزرگراه ها که در حجم تردد بالایی دارند مناسب می باشد. این نوع رنگ از چسبندگی بالایی برخوردار بوده و برای خط کشب محوری ترافیکی طراحی شده است.

شرکت پخش رنگ ترافیکی گرم درجه یک

موارد استفاده رنگ ترافیکی گرم

موارد استفاده رنگ ترافیکی گرم

رنگ ترافیکی گرم در خیابان و جاده های درون شهری و برون شهری و همچنین مکان های پر تردد مانند بزرگراه ها استفاده می شود. مهمترین کاربرد این رنگ مشخص کردن مسیر و علائم زمینی ترافیک می باشد و به رنگ ترافیک محوری، رنگ ترافیک جدولی و رنگ ترافیک عابر پیاده تقسیم می شود.

رنگ ترافیکی بر پایه رزین های اکریلیک و ترموپلاست می باشد و از مقاومت سایشی و مکانیکی خوبی برخوردار بوده و انعطاف پذیزی بسیار بالایی در شرایط مختلف دارد. این رنگ مقاومت بسیار بالایی در برابر سایش و شرایط اقلیمی بالا با بتن دارد. و برای علامت گذاری و راهنمایی رانندگان و عابرین پیاده انجام می شود.

رنگ ترافیکی گرم قابلیت خشک شدن سریع را داشته و برای خط کشی مسیر های پر تردد مانند بزرگ راه ها و آزاد راه ها استفاده می شود. مهمترین تفاوت رنگ ترافیکی گرم و سرد این است که رنگ های گرم برگشت پذیر هستند و بعد از خشک شدن در صورت حرارن دیدن گرم شده و مجدد ذوب می شود به حالت مایع در می آیند. رنگ ترافیک گرم در انواع مختلف می باشد از جمله:

 

  • رنگ های ترافیکی هیدروکربنی
  • رنگ های ترافیکی آلکیدی
  • رنگ های ترافیکی اپوکسی

تولید کننده رنگ ترافیکی گرم

تولید کننده رنگ ترافیکی گرم

تولید رنگ درجه یک به روش های گوناگونی در سراسر کشور انجام می گیرد. ایران بزرگترین تولید کننده رنگ ترافیکی گرم در منطقه ی خاورمیانه می باشد که توانسته بازار جهانی را به دست آورد. رنگ های ترافیکی از لحاظ خواص فیزیکی و مکانیکی مقاومت خوبی دارند و بر پایه رزین های هیدروکربنی به صورت جامد می باشد.

برای استفاده از این رنگ ابتدا باید آن را ذوب نمود و با استقاده از اسپری و سایر روش های رنگ آمیزی از آن استفاده کرد. این نوع رنگ سرعت خشک شدن بالایی داشته و برای بزرگراه ها و اتوبان ها بهترین گزینه می باشد. توجه داشته باشید نحوه اجرای رنگ ترافیک شامل گزینه های زیر می باشد از جمله:

  • اسپری: یکی از پر کاربرد ترین روش ها برای اجرای این رنگ ها می باشد و از ماشین آلات خاصی استفاده می شود
  • اسکرید: به راحتی خشک می شود و چسبندکی خوبی دارد
  • اکستروژن: رنگ مخلوط شده را گرم کن حرارت داده پ تا به دمای مذاب برسند و سپس اقدام به رنگ آمیزی می نمایند.
  • تبلیغات: 
    1. رنگ جدولی الوان اکریلیک
    2. تجارت اینترنتی رنگ کوره ای پودری مرغوب
    3. رنگ سوله الوان صنعتی
    4. بازار خرید عمده رنگ مرغوب صنعتی
1

  1. سلام و عرض ارادت خدمت تمامی بازدید گنندگان این سایت خواستم بهتون بگم که از نظر اصالت کالا و کیفیت خیالتون راحت باشه در ضمن قیمت هایی که برای محصولاتشون در نظر گرفتن خیلی پایین تر از قیمت بازار هستش تشکر می کنم از شما به خاطر احترامی که به مشریانتون میذارین

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما