صادر کننده رنگ اکریلیک ضد حرارت مقاوم

رنگ های اکریلیک از بهترین رنگ های صنعتی بوده که در مدل های مختلف همچون رنگ اکریلیک ضد حرارت تولید و عرضه می گردند. این محصول در واقع از سازه ها و سطوحی که در برابر گرما و حرارت مداوم تا ۲۵۰ درجه سانتیگراد قرار داشته، به عنوان یک پوشش محافظت نموده ‌وگزینه بسیار مناسبی جهت انواع کوره ها، پالایشگاه ها، تاسیسات مختلف کارخانه ها و مواردی از این قبیل می باشد که درخواست های متعددی برای این محصول در بازارهای مختلف داخلی و خارجی وجود دارد. صادرات رنگ اکریلیک از طریق صادر کننده این محصول به بازارهای مختلف خارجی صورت می گیرد.

صادر کننده رنگ اکریلیک ضد حرارت مقاوم

انواع مختلف رنگ اکریلیک ضد حرارت

انواع مختلف رنگ اکریلیک ضد حرارت

رنگ های ضد حرارت اکریلیک جزو رنگ های نسوز سیلیکونی بوده که در انواع مختلف و در برندهای گوناگون در بازار وجود داشته و با پیگمنت های نسوز خود قابلیت تحمل حرارت های بسیار بالا را دارند. انواع گوناگون رنگ اکریلیک ضد حرارت قابل استفاده در پروژه های صنعتی مختلف به شرح زیر می باشند:

 

  • رنگ مقاوم حرارت تا ۲۵۰ درجه
  • رنگ مقاوم حرارت تا ۳۰۰ درجه
  • رنگ مقاوم حرارت ۴۰۰ درجه
  • رنگ مقاوم حرارت ۵۰۰ درجه
  • رنگ مقاوم حرارت ۶۰۰ درجه

انواع مختلف رنگ اکریلیک ضد حرارت به عنوان یک پوشش قوی روی سطوح مختلف فلزی عمل کرده و با قرار گرفتن روی این سطوح از آن ها در مقابل حرارت و حریق به خوبی محافظت می نماید. برخی از کاربردهای رنگ اکریلیک ضد حرارت در انواع مختلف آن به شرح زیر می باشند:

  • انواع کوره های صنعتی با حرارت بسیار بالا
  • انواع نیروگاه ها و پالایشگاه های صنعتی در معرض حرارت
  • لوله ها و مخازن فلزی دربردارنده سیالات با حرارت بسیار بالا

تامین کننده رنگ اکریلیک ضد حرارت

تامین کننده رنگ اکریلیک ضد حرارت

در رابطه با تامین رنگ ضد حرارت اکریلیک که کاربردهای متعددی در پروژه های مختلف صنعتی داشته، مراکز فروش متعددی وجود داشته که به عرضه و فروش این محصول صنعتی کاربردی فعالیت داشته و فعالیت های بسیاری را در جهت تامین این محصول ترتیب داده و به انجام رسانیده اند.

این مرکز نیز به عنوان یکی از مراکز برتر عرضه کننده انواع رنگ اکریلیک مقاوم به حرارت بوده که انواع مختلف این محصول را با کیفیت درجه یک در بهترین برندها به مشتریان مختلف داخلی و خارجی عرضه داشته و درصدد کسب رضایت مشتریان عزیز تلاش می نماید.

همچنین ذکر این نکته نیز ضروری بوده که علاوه بر کیفیت مرغوب محصول ارائه شده در این مرکز، قیمت مناسب محصول نیز در فروش آن اعمال شده است و بدین ترتیب مشتری با خرید از این مجموعه می تواند بهترین رنگ ضد حرارت جهت مقاصد مختلف را به صورت عمده و با بهترین قیمت های روز خریداری نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما