عرضه انواع رنگ اکریلیک ضد حرارت مقاوم

رنگ آکریلیک از رنگ‌هایی است که نتوانسته میزان مصرف رنگ های روغنی را که می‌توانند برای محیط زیست و سلامتی مضر باشند به مقدار بسیار زیادی کاهش دهد؛ این رنگ خاص در انواع مختلفی وجود دارد و نوع ضد حرارت آن در این میان به دلیل داشتن ویژگی های برتر بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

عرضه رنگ اکریلیک ضد حرارت مقاوم توسط فروشنده و ارائه کننده آن انجام می‌شود و خریداران بهترین این محصول را با قیمتی ارزان و مناسب برای صادرات به دست می آورند.

عرضه انواع رنگ اکریلیک ضد حرارت مقاوم

ویژگی اصلی رنگ اکریلیک ضد حرارت

ویژگی اصلی رنگ اکریلیک ضد حرارت

رنگ اکریلیک از جمله رنگ های پرطرفدار برای مصارف ساختمانی است که نه تنها در داخل بلکه در بیرون ساختمان نیز می تواند کارایی زیادی داشته باشد؛ رنگ مقاوم حرارتی دارای پایه رزینی است و می‌تواند رنگ بسیار مناسبی برای سازه های مختلف ساختمانی نیز باشد و به این ترتیب این رنگ درجه حرارت بسیار بالا را دارد و به عنوان مثال استفاده از آن در سازه‌های سوله ای که تماس مستقیم و همیشگی با گرمای خورشید دارند مناسب تر می باشد.

این رنگ خاص می تواند تا دمای ۲۵۰ درجه سانتی گراد را به خوبی تحمل کند و به همین دلیل است که بیشتر در دودکش ها، تاسیسات، پالایشگاه‌ها و نیروگاهای برق مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ ویژگی اصلی این محصول یعنی تحمل درجه حرارت بسیار بالا در واقع ناشی از نوع ترکیباتی است که در این محصول وجود دارد که از نوع ترکیبات ترموست یا گرمادوست هستند به همین دلیل نسبت به گرما دچار تغییر نمی شوند.

این رنگ نه تنها نسبت به گرما مقاوم است بلکه چسبندگی فوق العاده روی سطوح گالوانیزه می تواند داشته باشد و به آلومینیوم نیز به خوبی می چسبد و ثبات رنگ کم نظیری دارد.

تولید کننده رنگ اکریلیک ضد حرارت

تولید کننده رنگ اکریلیک ضد حرارت

تولید رنگ ضد حرارت اکریلیک در کشور ما توسط کارخانه تولیدکننده این محصول انجام می‌شود و به این دلیل است که قیمت دستیابی به این رنگ خاص بسیار مناسب و فراوان است؛ این تولید کننده قادر به تامین نیازهای داخلی بوده و برای صادرکنندگان نیز می تواند تامین کننده محصول در حجم های بالا باشد.

تولیدکننده از بهترین ترکیبات و افزودنی ها در این رنگ استفاده کرده است و محصولی را به مشتریان ارائه می کند که از هر جهت باب میل آنها می باشد و مشتریان آنها در خارج از کشور را به خوبی راضی می کند به همین دلیل است که صادرات این محصول توانسته فروش بسیار خوبی داشته باشد و سود حاصل از آن نیز بالاتر رود به همین دلیل تولید کننده با کیفیت خوب محصول می تواند به جهانی شدن برند خود کمک کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما