فروشنده رنگ ترافیکی اپوکسی صادراتی

فروشنده رنگ ترافیکی اپوکسی صادراتی از فعالان تجاری و بازرگانی در این عرصه است که نقش موثری در جهت تامین نیاز مشتریان داشته و توانسته با تنوع بخشی در مدل ها نیاز تمامی مراجعین را پوشش بدهد، خریدار نیز می تواند رنگ را متناسب با نیاز خود و کاربردی که نوع رنگ دارد آن را به صورت عمده تهیه نموده و علاوه بر اطمینان از کیفیت ها رضایت کاملی نیز از قیمت ها خواهد داشت.

فروشنده رنگ ترافیکی اپوکسی صادراتی

بررسی میزان دوام رنگ ترافیکی اپوکسی

بررسی میزان دوام رنگ ترافیکی اپوکسی

رنگ آپوکسی ترافیکی دارای دوام و مقاومت بالایی در برابر سایش و عوامل مختلفی جوی بوده و از چسبندگی بالایی نیز برخوردار می باشد که بعد از اجرا در کمترین زمان ممکن نیز خشک می شود، این رنگ از دو جزء تشکیل شده که جزء اول دارای دانه های شیشه ای، پر کننده ها، پیگمنت و رزین بوده و جزء دوم دارای عامل سخت کننده می باشد.

رنگ ترافیکی اپوکسی بیشترین استفاده را در خطوط حاشیه جاده ها دارد که جهت بالا بردن استحکام و طول عمر آن باید قبل از اجرا سطح مورد نظر را کاملا تمیز و آماده نمود، این رنگ از دانه بندی مناسبی برخوردار است که در برابر اشعه خورشید مقاوم بوده و دچار آسیب نمی شود و به دلیل خاصیت ضد آبی که دارد پوسته نخواهد شد.

رنگ ترافیکی اپوکسی باکیفیت طبق استاندارد ها و بر اساس اصول و فنون بین المللی تولید شده که دانه های شیشه ای بکار رفته در آن نیز از کیفیت خوبی برخوردار است چون این دانه به بهترین نحو نور را بازتاب می کند، همچنین میزان ترافیک جاده در طول عمر و ماندگاری آن تاثیرگذار بوده و هر چه تردد در محل مورد نظر بیشتر باشد دوام رنگ نیز کمتر خواهد شد.

تولید رنگ ترافیکی اپوکسی باکیفیت

تولید رنگ ترافیکی اپوکسی باکیفیت

تولید رنگ اپوکسی ترافیکی باکیفیت با استفاده از فناوری نوین و تجهیزات پیشرفته و مطابق با فرمولاسیون خاص خود انجام می شود که محصولات تولید شده نیز به صورت عمده و بدون واسطه در دسترس مشتریان در اقصی نقاط کشور قرار می گیرد.

فروش رنگ ترافیکی اپوکسی در انواع و اشکال متنوعی انجام می شود که کیفیت های بالای آنها مورد توجه بسیاری قرار گرفته است و به دلیل تنوع در انواع آن نیاز تمامی مشتریان پوشش داده می شود. همچنین به دلیل کاربردهای زیاد و دوام بالای این رنگ به وفور مورد خرید و فروش قرار می گیرد.

عوامل زیادی بر کیفیت رنگ ترافیکی اثرگذار می باشد مانند:

  • نظارت و بازرسی در زمان رنگ آمیزی و نحوه اجرای رنگ
  • زمان رنگ آمیزی و میزان ترافیک سطح
  • نوع ماشین آلات رنگ آمیزی و دمای سطح اسفالت
  • شرایط آب و هوایی و اقلیمی و کیفیت سطح و آماده سازی آن
  • انتخاب درست بر اساس شرایط کاربردی

 

  • تبلیغات: 
    1. عرضه مستقیم رنگ پودری الکترواستاتیک
    2. لیست قیمت رنگ جدولی
    3. قیمت محاسبه رنگ سوله
    4. تولید آب شورب با استفاده از رنگ صنعتی
2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما