فروشنده رنگ ترافیکی دو جزیی گرم

فروشنده رنگ ترافیکی دو جزیی گرم این محصول را با کیفیت و ماندگاری بالا به فروش می رساند. رنگ ترافیکی دو جزیی کاربرد زیادی دارد. رنگ ترافیکی در دو نوع سرد و گرم وجود دارد که کاربرد زیادی در خط کشی مجتمع های تجاری و مسکونی، پارکینگ ها و خط کشی کارخانه جات صورت می گیرد. این رنگ ها در دو نوع زرد و سفید تولید شده اند که در مقابل گرما و آفتاب مقاومت بالایی دارند.

فروشنده رنگ ترافیکی دو جزیی  گرم

روش های اجرا رنگ ترافیکی دو جزیی

روش های اجرا رنگ ترافیکی دو جزیی

روش های اجرا رنگ ترافیکی دو جزیی به صورت ماشینی و و دستی صورت می گیرد. این رنگ ها به دسته های دو جزیی و تک جزیی و سرد و گرم تقسیم می شوند. این نوع رنگ ها بر پایه رزین های اکریلیک تولید شده اند که برای استفاده در خط کشی محل مسکونی و غیره صورت می گیرد. این رنگ ها را می تواند در ضخامت بالا اجرا کرد. این رنگ ها به صورت مایع و پودری یا عسکری در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

از این رنگ ها در جهت خط کشی آسفالت استفاده می شود. این رنگ ها را بر اساس شرایط آب و هوای منطقه و میزان رطوبت مورد استفاده قرار می دهند. زمان اجرای رنگ و نحوه اجرای رنگ ها بسیار مهم هستند. ایرانی ها به روش ماشینی به صورت رنگ اسپری در خط کشی آسفالت انجام می شود و برای ترسیم علائم افقی طراحی شده‌اند. در روش ماشین باید به شرایط آب و هوایی منطقه توجه ویژه‌ای داشت به این صورت که نباید دارای رطوبت باشد و در روی سطح آسفالت هیچگونه خاک و چربی وجود نداشته باشد.

مرکز خرید رنگ ترافیکی دو جزیی

مرکز خرید رنگ ترافیکی دو جزیی

مرکز خرید رنگ ترافیکی دو جزیی این محصولات را در حجم های استاندارد در اختیار مشتریان قرار می دهند. فروش رنگ ترافیکی در دو نوع دو جزئی و تک جزئی و رنگ‌های سفید و زرد صورت می‌گیرد این محصولات برای استفاده در خط کشی آسفالت ها تولید شده‌اند. خرید رنگ دو جزیی برای خط کشی جاده و پارکینگ کارخانه جات انجام می شود و به دلیل کیفیت بالایی که دارد مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است.

رنگهای ترافیکی همانطور که از اسمش معلوم است برای خط‌کشی و خطوط آسفالت ها استفاده می شود و مرکز خرید این دو رنگ این رنگ‌ها را در کیفیت بالا عرضه کرده است که در مقابل با آفتاب رنگ ها از بین نروند. رنگهای دوجزیی بسیار مقاوم است و می‌توان آن را با هرگونه علایم افقی ترافیکی طراحی کرد. مرکز فروش رنگ ترافیکی این محصولات را به راحتی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و قیمتی که برای این محصولات وضع کرده است بسیار به صرفه است. خرید رنگ ترافیکی در نوع دو جزئی کیفیت و ماندگاری بسیار بالایی دارد و این رنگها به صورت کیلویی به فروش می‌رسند.

3

  1. سلام این رنگ برای خط کشی مجتمع های تجاری و مسکونی و پارکینگ ها استفاده می شود و برای علائم افقی کاربرد دارد

  2. سلام ممنون از سایت خوبتون در واقع رقابت در دنیای فعلی بر سر کیفیت و مزیت رقابتیه و قیمت در تجارت مدرن در رده های بسیار پایینی قرار گرفته ،آرزوی موفقیت دارم برای شما.

  3. سلام خدا قوت عرض می کنم به شما تولید کنندگان عزیز این محصول با کیفیت می خواستم ازتون بپرسم برای تولید این محصول در شهرستان ها هم نمایندگی و خط تولید میدین؟ و این که شرایط دادن نمایندگی شرکتتون به چه شکل هستش ؟ ممنون میشم به پرسش بنده جواب بدین

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما