فروشندگان رنگ ترافیکی یک جزیی سرد

رنگ ترافیکی همانطور که از نام آن نیز پیدا است در جاده ها و خیابان ها استفاده می گردد و برای نمایش خطوط و علائم، بر روی مسیر های مختلف استفاده می گردد. رنگ ترافیکی همان خطوطی است که در اطراف آسفالت جاده ها و وسط آن به کار گرفته می شود. این محصول بی نظیر در مدل های مختلف تولید می گردد و متناسب با نیاز مصرف کننده به بازار عرضه می شود. مجموعه ما از فروشندگان رنگ ترافیکی یک جزیی سرد می باشد.

فروشندگان رنگ ترافیکی یک جزیی سرد

بررسی کیفیت رنگ ترافیکی یک جزیی

بررسی کیفیت رنگ ترافیکی یک جزیی

رنگ ترافیکی در انواع مختلفی از قبیل رنگ ترافیکی سرد، گرم و چند جزئی تولید می گردد. رنگ های ترافیکی سرد به رنگ‌هایی گفته می‌شود که پس از رنگ، نیاز به وجود دمای بالا برای خشک شدن نیست. این رنگ از کاربردی ترین رنگ هایی میباشد که در مناطق سردسیری استفاده می گردد و برای کشیدن خطوط داخل و خارج شهر استفاده دارد و معمولاً این فرایند توسط ماشین های خط کشی یا به صورت دستی انجام می پذیرد.

رنگ ترافیکی یک جزئی از رنگ های ترافیکی سرد می باشد که دارای چسبندگی بسیار بالا می باشد و در مدت زمان کوتاه خشک شده و از مزایای بسیاری برخوردار است. این محصول بی نظیر می تواند در برابر عوامل محیطی مقاومت بالایی از خود نشان دهد و استحکام بی نظیری در برابر گرما و سرمای شدید، ضربه و آسیب دارد. همچنین از چسبندگی بی‌نظیری در برابر رطوبت و مواد قلیایی دارد. این محصول بر پایه رزین اکریلیک ترموپلاست تولید می شود، بنابراین باید در محیط هایی که به صورت بسته هستند با استفاده از وسایل ایمنی این عملیات انجام گیرد، چرا که قابلیت اشتعال دارد.

معمولاً برای کشیدن خطوط خیابانها و جاده ها و همچنین نوشته های علائم ترافیکی، از رنگ سرد ترافیکی تک جزئی استفاده می گردد، چرا که دارای کیفیت و ماندگاری بالایی می باشد. این رنگ ها دارای کیفیت بالایی هستند و مقاومت زیادی در برابر سایش و رطوبت دارند، همچنین قدرت پوشانندگی قوی دارند و با استفاده از رنگ پاش قابلیت استفاده نیز دارند.

عرضه مستقیم رنگ ترافیکی یک جزیی

عرضه مستقیم رنگ ترافیکی یک جزیی

مجموعه ما مفتخر است در زمینه عرضه رنگ ترافیکی فعالیت نماید و این محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه به بازار عرضه می کند. این مجموعه تلاش می‌کند در زمینه فروش رنگ یک جزیی، کیفیت بالا را سرلوحه کار خویش قرار دهد و محصولی در خور شان مشتری به عرضه نماید.

کیفیت بالای محصولات ما باعث گردیده است بتوانیم علاوه بر تأمین بازارهای داخلی، در بازارهای خارجی حضور یابیم و محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر نماییم.

 

  • تبلیغات: 
    1. رنگ آمیزی جدول خیابان
    2. عرضه بهترین نوع رنگ کوره ای پودری
    3. مشخصات فنی رنگ سوله
    4. خرید بدون واسطه رنگ صنعتی الوان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما