قیمت رنگ الکیدی اکسید اهن

رنگ الکیدی اکسید اهن برای پوشش سازه های آهنی و محافظت آنها در برابر عوامل جوی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. کیفیت این نوع محصولات با قدرت پوشانندگی آنها رابطه مستقیم دارد. قیمت رنگ الکیدی اکسید آهن بر اساس نحوه بسته‌بندی این نوع محصولات و همچنین فام های تولیدی آنها مشخص می گردد. بسته بندی های بزرگتر رنگ آلکیدی اکسید آهن که برای خریدار های عمده در نظر گرفته می شود، قیمت‌های مناسب‌تری را از آن خود می نمایند.

قیمت رنگ الکیدی اکسید اهن

قدرت پوشانندگی بالا رنگ الکیدی اکسید اهن

قدرت پوشانندگی بالا رنگ الکیدی اکسید اهن

رنگ آلکیدی اکسید آهن که در بازار با نام تجاری ضد زنگ آلکیدی هم معروف است، از قدرت پوشانندگی فوق العاده بالایی برخوردار است و برای پوشش دهی سازه های فلزی مانند انواع درها و پنجره های مورد استفاده در ساختمان ها و مکان های اداری و حتی کارگاه ها و مکان های صنعتی گزینه ایده آلی به شمار می رود.

این نوع محصولات به کمک بهترین ترکیبات و مواد اولیه طراحی و تولید شده اند و در آنها از پگمنت های ضد خوردگی اکسید آهن برای جلوگیری از ایجاد فرآیند های خوردگی استفاده شده است که همین پارامتر در افزایش پوشانندگی این کالاها تاثیر بسیار زیادی دارد.

قدرت پوشانندگی رنگ آلکیدی اکسید آهن رابطه مستقیم با لایه های استفاده شده بر روی سازه های فلزی دارد. به عبارت دیگر این نوع رنگ ها به صورت یک لایه، دو لایه و حتی لایه های بیشتری مورد استفاده قرار می گیرند و هر چقدر لایه های پوشاننده آنها بیشتر باشد، از قدرت محافظت کنندگی بالاتری برخوردار خواهند بود و در واقع برای سازه هایی که از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند، این محصولات با پوشانندگی و ضخامت فوق‌العاده بالا مورد استفاده واقع می‌شوند.

از انواع رنگ آلکیدی اکسید آهن علاوه بر پوشش دهی سازه های فلزی در و پنجره در سازه‌های فولادی کارخانه ها و مکان های صنعتی نیز استفاده می‌شود که در معرض دما نور یا محصولات شیمیایی قرار می‌گیرند و در واقع این نوع پوشش دهنده ها با خاصیت های ویژه ای که دارند به راحتی می توانند محافظت از این سازه ها را به انجام برسانند.

سفارش خرید رنگ الکیدی اکسید اهن

سفارش خرید رنگ الکیدی اکسید اهن

سفارش رنگ اکسید اهن توسط مشتریان بسیار زیادی در سراسر کشور انجام می پذیرد زیرا همان طور که اشاره کردیم این نوع رنگ های صنعتی کاربرد های ویژه‌ای برای محافظت از سازه های فلزی به خود اختصاص می دهند.

قیمت خرید رنگ آلکیدی اکسید آهن بر اساس نوع ترکیباتی که در تولید این نوع کالاها به کار گرفته شده است، با یکدیگر متفاوت می باشد و خریدار ها باید با توجه به داشتن اطلاعات در مورد ساختار این نوع محصولات، نسبت به تهیه آنها اقدام نمایند تا یک خرید مطمئن را انجام داده باشند.

 

  • تبلیغات: 
    1. قیمت خرید رنگ اکریلیک|بزرگترین شرکت پخش آن
    2. قیمت آستر زینک ریچ اپوکسی
    3. رنگ روغنی + قیمت خرید فروش
    4. قیمت رنگ روغنی + خرید رنگ روغنی مات و فروش رنگ روغنی براق

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما