قیمت کارخانه رنگ ترافیکی اپوکسی گرم

قیمت رنگ ترافیکی اپوکسی گرم، که از انواع رنگ های سرد ترافیکی جاده هستند، را باید از این مرکز استعلام نمود. به دلیل نوسانات بسیاری که در بازارهای داخلی به وجود آمده است، قیمت این محصولات نیز با نوسانات بسیاری روبرو می ‌باشد. این محصولات از انواع رنگ های ترافیکی هستند که برای جاده ‌ها و خیابان‌ های شهری مورد استفاده قرار می‌ گیرند. این رنگ ‌ها مناسب برای مناطق و با آب و هوای معتدل و متناسب است.

قیمت کارخانه رنگ ترافیکی اپوکسی گرم

انواع رنگ ترافیکی اپوکسی کدام اند؟

انواع رنگ ترافیکی اپوکسی کدام اند؟

رنگ ترافیکی به رنگ های مخصوصی گفته می شود که دارای انواع و نمونه های مختلفی می باشد و اغلب به دو رنگ سفید و زرد دیده می شود که هر یک از انواع و نمونه های آن دارای ویژگی های مخصوص به خود هستند.

این رنگ ها سرد هستند و جهت استفاده در خط کشی و ترسیم علائم ترافیکی طراحی شده‌ اند.این رنگ ها بسیار مقاومت بالایی دارند و برای استفاده در سطح آسفالت و سطوح غیر آسفالت می باشند.

مصارف این رنگ معمولاً برای خط کشی محوری طولی در راهنمایی و رانندگی مورد استفاده قرار می گیرد و به ما کمک می‌کند تا به آن ها توجه ویژه ای داشته باشیم و بتوانیم قوانین را به طور کامل اجرا کنیم تا خطری ایجاد نشود.

از مشخصات انواع رنگ ترافیکی می توان به این موارد اشاره نمود: عموماً سفید هستند، ضخامت اجرای ۷۰۰ میکرون را دارند، نوع بسته بندی حلب بیست کیلوگرمی هستند، قابلیت اجرا در شرایط آب و هوایی که رطوبت کمتری را دارند، می باشند.

استفاده از این رنگ با خواص منحصر به فرد و قدرت چسبندگی بالا طوری طراحی شده است تا برای رنگ آمیزی سطح های مختلف مورد استفاده قرار گیرد و شرایطی را فراهم کند تا همه بتوانند برای مصارف مختلف رانندگی و همچنین خط‌ کشی های عالی از آن ها استفاده کنند.

عرضه کننده رنگ ترافیکی اپوکسی

عرضه کننده رنگ ترافیکی اپوکسی

شرکت عرضه رنگ اپوکسی همه روزه به ارائه انبوهی از این محصولات در بازارهای داخلی می پردازد تا شاید باعث هموار نمودن مشکلات ترافیکی شود. این شرکت بهترین رنگ ها را با کیفیت بسیار بالا و با مناسبت ترین قیمت عرضه می نماید. از تینر نیز باید برای ماندگاری بالای رنگ استفاده نمود که باید تا حدامکان کمتر مورد استفاده قرار گیرد.

بعد از اینکه اجرای رنگ صورت گرفت باید تا ۲۴ ساعت باران نبارد . بعد از اینکه از شرایط آب و هوایی و سطوح پاک و تمیز اطمینان حاصل شد، می ‌توان عملیات رنگ کردن را انجام داد و باید در زمان رنگ کردن که توسط ماشین های خط کشی انجام می‌ شود به خط کشی ‌ها توجه نمود و دائماً آن را کنترل کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما