لیست قیمت رنگ صنعتی نسوز 1402

همواره رنگ صنعتی نسوز مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت داشته به همین دلیل به آنها رنگ نسوز گفته می‌ شود و کاربردهای فراوانی دارند.

رنگ صنعتی نسوز

رنگ صنعتی نسوز

رنگ صنعتی نسوز با توجه به کیفیت و مقاومت بالای آنها در برابر گرما و حرارت و کاربردهای فراوان، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

این رنگها بر اثر حرارت و دمای بالا تغییر رنگ نداده به همین جهت از آنها در کارخانه‌ ها برای قسمتهایی که حرارت بالا وجود داشته استفاده می‌ کنند.

در واقع باید گفت که این رنگ تنها برای حفظ ظاهر مکان مورد نظر نبوده و برای جلوگیری از خرابی و خرد شدن آن قسمت در مقابل حرارت است.

در ترکیب و ساخت مواد اولیه این نمونه رنگ مواد مقاوم و خاصی استفاده شده که مقاومت رنگ را تا حد بسیار بالایی افزایش می‌ دهد.

مشخصات رنگ صنعتی نسوز

مشخصات رنگ صنعتی نسوز

از مشخصات رنگ صنعتی نسوز تنوع رنگی آنها بوده که به رنگهای سفید، مشکی، قرمز و غیره هستند.

رنگ سفید آن جزء پر مصرف و محبوب ‌ترین رنگهای نسوز است همچنین رنگهای نسوز کاربردهای فراوانی دارد. این رنگ در قسمتهای مختلفی مانند دودکش، کوره، قطعات موتور و غیر استفاده می‌ شود.

برای ساخت این نمونه رنگها از رزین که برگرفته از ترکیبات اکسیژن و سیلیسیم است و این ترکیب باعث شده تا مقاومت این نوع رنگ بسیار بالا رفته و تا دمای ۷۵۰ درجه را تحمل کند.

رنگ نسوز مانند یک لایه عایق بر روی قطعات مختلف که در معرض دمای بالا قرار دارند استفاده می ‌شود.

خرید رنگ صنعتی نسوز

خرید رنگ صنعتی نسوز

موقع خرید رنگ صنعتی نسوز به رنگهای مختلف آن توجه داشته و با توجه به مکان مورد استفاده رنگ آن را انتخاب کنید.

رنگ در برندهای متفاوتی تولید شده که هر کدام کیفیت متفاوتی داشته هنگام خرید از برندهای معتبر آن را تهیه کرده تا کیفیت خوبی داشته باشد.

همچنین رنگ در انواع بسیار مختلفی مانند رنگهای روغنی، پلاستیکی، اکرولیک، نسوز و غیره وجود دارد قبل از خرید به نوع رنگ حتماً دقت کنید.

رنگ هزینه ‌های متفاوتی دارد که برای خریدی به صرفه می ‌توان از مراکز معتبر آن را تهیه کرده تا علاوه بر کیفیت دارای هزینه مناسبی باشد.

کلام آخر رنگ‌ با وزنهای مختلفی به فروش رسیده و آن را متناسب با نیاز خود تهیه کنید.

قیمت رنگ صنعتی نسوز + خرید و فروش

قیمت رنگ صنعتی نسوز + خرید و فروش

در حقیقت قیمت رنگ صنعتی نسوز با توجه به برند تولیدی آنها متفاوت بوده که برندهای معتبر و با کیفیت هزینه‌ های بیشتری دارند.

در حال حاضر تورم نرخ ارز و دلار توانسته تاثیر بسیاری بر افزایش هزینه رنگ داشته باشد. رنگ با توجه به برند و نوع رنگ هزینه مختلفی دارد که این هزینه ‌ها حدوداً از ۲۰۰،۰۰۰ تا ۱،۰۰۰،۰۰۰ است.

خرید به صورت اینترنتی یکی از روشهایی است که می‌ توان بدون واسطه و با هزینه‌ ای به صرفه ‌تر خرید خود را انجام دهید.

این سایت توانسته با تلاشهای فراوان بهترین رنگ را با هزینه‌ های مناسب به مشتریان خود عرضه کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما