مرکز توزیع رنگ اکریلیک استخری مقاوم

رنگ اکریلیک استخری نمونه ای از رنگ است که علاوه بر جنبه رنگ آمیزی و تزئینی جنبه عایق بندی نیز دارد. وجود اکریلیک باعث چسبندگی زیاد و مقاوم شدن رنگ در برابر نفوذ آب و رطوبت می‌شود.

مرکز توزیع رنگ اکریلیک استخری مقاوم

دلایل استفاده رنگ اکریلیک استخری چیست؟

دلایل استفاده رنگ اکریلیک استخری چیست؟

توزیع رنگ استخری با توجه به نیاز مشتری در انواع مختلف بسته بندی در اندازه های مختلف به روش اینترنتی انجام می‌شود.

بدلیل استفاده نکردن از مواد شیمیایی و نفتی که مضر است رنگهای اکریلیک بسیار مورد استقبال قرار گرفته و مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع رنگها قابلیت حلال شدن در آب را دارند.

این نوع رنگها قابلیت شستشو با مواد شوینده معمولی را دارد و پس از شستشو دوباره درخشندگی و جلا اولیه را بدست می آورد. یکی دیگر از خاصیت این نوع رنگها نداشتن بو زننده و زیاد است.

این نوع رنگها قابلیت حلال در آب را دارد به همین دلیل از آلودگی های زیست محیطی در زمان استفاده از این نوع رنگها جلوگیری می‌شود.

رنگ اکریلیک از مقاومت بالایی در برابر اشعه ماورای بنفش و آب را دارد. ترکیب این نوع رنگ و نفوذ آن به انواع بتن ها و سیمان های استفاده شده در استخرها سبب جلوگیری از فرسایش و خوردگی می‌شود.

در واقع این نوع رنگها مانند عایق می‌باشد. و از نفوذ آب و رطوبت جلوگیری می‌کند. رنگ آمیزی با رنگ اکریلیک بسیار راحت می‌باشد و قابلیت دریافت پوشش مجدد را به خوبی دارا میباشد.

بدلیل خشک شدن سریع این نوع رنگ اجرای آن بسیار سریع می‌باشد و از اتلاف وقت در مواقعی که زمان ما کم است جلوگیری می‌کند.

قابلیت پوشش دهی رنگ های اکریلیک بسیار زیاد بوده به گونه ای که قابلیت بر طرف کردن دانه ها و ناهمواری های کوچک و ریز را دارد. و پوشش دهی بالای آن به صورتی است که در همان دست اول سطح را کاملا پوشش می دهد.

این نوع رنگ بیشتر بر پایه آبی می‌باشد. ضمن اینکه رنگ اکریلیک صد جلبک و ضد خزه می‌باشد. این نوع رنگ با تمام شرایط جوی تقریبا هم خوانی دارد. و از استاندارد های بالایی در تولید آن در نظر گرفته می‌شود.

پخش کننده رنگ اکریلیک استخری

پخش کننده رنگ اکریلیک استخری

پخش رنگ اکریلیک امروزه توسط سایت‌های معتبری که در این حوزه فعالیت دارد انجام می‌شود. و این نوع پخش خرید را برای مصرف کننده نیز راحت و آسان کرده است.

امروزه سایت‌هایی وجود دارند که در این زمینه فعالیت دارند و هر فرد می‌تواند با مراجعه به این سایت‌ها از تنوع و کیفیت و کاربرد رنگ های اکریلیک استخری آگاهی لازم را بدست آورد.

شما نیز می‌توانید از طریق اینترنت و به صورت آنلاین محصول مورد نظرتان را به صورت غیر حضوری سفارش بدهید و با حذف واسطه و خریدی مستقیم علاوه بر کیفیت از نظر قیمت نیز خریدی مقرون به صرفه داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما