مرکز فروش رنگ اکریلیک براق پوششی

رنگ اکریلیک براق با پوشش بخشی عالی مناسب برای رنگ آمیزی انواع سطوح است. سرعت خشک شدن بالا و قابلیتی که در رقیق شدن با آب دارد این رنگ را به بهترین و کاربردی ترین نوع رنگ مبدل کرده است. مجموعه بی نظیر و کامل ونوس با تولید و توزیع انواع رنگ معتبرترین مرکز فروش رنگ اکریلیک براق پوششی و… شمرده می شود که با به کارگیری فناوری روز دنیا و مطابق استانداردهای جهانی کارهایی با کیفیت بسیار بالا تولید و روانه ی بازارهای داخلی و خارجی می کند.

مرکز فروش رنگ اکریلیک براق پوششی

نکات طلایی استفاده رنگ اکریلیک براق

نکات طلایی استفاده رنگ اکریلیک براق

رنگ اکریلیک تولید شده در ونوس تنوع رنگی بسیار بالایی دارد و برای انواع سطوح اعم از دیوار، چوب، سرامیک، پلی استر، بوم، آهن و… استفاده می شود. برای استفاده از رنگ اکریلیک براق می توانید آن را با آب رقیق کرده و برای رنگ آمیزی از قلم مو یا پمپ استفاده نمایید. می توانید برای داشتن اثری مطلوب از رنگ های شفاف نیز در مخلوط کردن با رنگ اکریلیک استفاده نمایید.

از دیگر نکات کلیدی و طلائی در استفاده از رنگ اکریلیک براق می توان به موارد زیر اشاره کرد: استفاده از رنگ شفاف تا حد زیادی روند خشک شدن را تسریع می بخشد و درجه براقیت رنگ را بیشتر می کند. این رنگ پس از خشک شدن کاملا ضد آب بوده و در صورت کثیف شدن یا وجود لکه می توانید آن را با دستمای نمناک تمیز نمایید. بهتر است این رنگ تا زمانی که خیس است در دمای بالای 10 درجه نگهداری شود تا از سرما و یخ زدگی محافظت شده و دوام و ماندگاری آن به مراتب افزایش پیدا کند.

فروش رنگ اکریلیک نسبت به باقی رنگ ها بیشتر است و این به خاطر زیبایی و دوام بیشتر آن نسبت به دیگر رنگ ها است. در مجموعه ونوس انواع رنگ ساختمانی، رزین، رنگ های پلاستیکی، اکریلیک، رنگ های ترافیکی، انواع چسب و پوشش ها و عایق ها و…با کیفیت بالا تولید می شود و شما می توانید هر رنگی مدنظر دارید در این مجموعه بیابید.

پخش مستقیم رنگ اکریلیک براق

پخش مستقیم رنگ اکریلیک براق

این مجموعه با پخش رنگ براق به صورت مستقیم در سراسر کشور به کاهش هزینه ها کمک زیادی کرده است. اگر از این سایت وارد شوید می توانید از مشاوران خبره راهنمایی بگیرید و با دریافت اطلاعات کامل رنگ مناسب را انتخاب نمایید و به صورت مستقیم آن را به سبد خرید خود اضافه کنید.

رنگ های ونوس همگی مطابق استانداردهای جهانی و سازگار با مسائل زیست محیطی هستند و در عین حال که زیبایی خاصی به محیط می بخشند بدون بو و کاملا بی ضرر می باشند. پس حتما به این مجموعه سر بزنید و با خرید مستقیم از تخفیفات ویژه برخوردار شوید.

  • تبلیغات: 
  1. قیمت رنگ روغنی + خرید رنگ روغنی مات و فروش رنگ روغنی براق
  2. تولید آب شورب با استفاده از زنگ صنعتی
  3. شرکت خرید عمده رنگ صنعتی درجه یک
  4. خرید بوم رنگ روغن باکیفیت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما