مرکز فروش رنگ اکریلیک نیمه براق جدید

رنگ اکریلیک نسل تازه‌ای از تولیدات رنگی می باشد که به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد، توانسته به سرعت خود را در صنعت رنگ جایگزین رنگ های بی کیفیت و قدیمی کند و رنگ اکریلیک بسته به کاربرد آن در صنایع، به صورت نیمه براق،مات و براق تولید می شود که مجموعه حاضر از فروشندگان خوب کشور می باشد که فروش رنگ اکریلیک نیمه براق را که از جمله محصولات پرفروش این مجموعه است، از طریق فروشگاه اینترنتی سرتاسر ایران انجام می‌دهد.

مرکز فروش رنگ اکریلیک نیمه براق جدید

رنگ اکریلیک نیمه براق با پایه آب

رنگ اکریلیک نیمه براق با پایه آب

رنگ اکریلیک نیمه براق با پایه آب از جمله رنگ هایی می باشد که با تکنولوژی و فرمولاسیون های پیچیده جدید ساخته شده است و در مدت زمانی کوتاه به یکی از پر استفاده ترین رنگ ها در صنایع مختلف تبدیل شده است که در ادامه به برخی از ویژگی های این محصول کاربردی اشاره خواهیم کرد.

ویژگی های رنگ اکریلیک با پایه آب:

  • همانطور که از نام این محصول پیدا است پایه و اساس آن آب می باشد و بنابراین برخلاف رنگ های دیگر که از مواد شیمیایی بسیاری تولید شده‌اند این رنگ دوستدار محیط زیست و طبیعت می باشد.
  • قدرت پوشش این رنگ بسیار بالاست و برای تمامی سطوح مورد استفاده قرار می گیرد سطوحی مانند گچی سیمانی، آجری، چوبی، پلاستیکی و غیره.
  • کاربرد این رنگ بسیار آسان است و به علت اینکه سریع خشک می شود اجرای کار نیز سرعت بسیاری می گیرد و به دلیل خشک شدن سریع رنگ آمیزی بسیار تمیز خواهد بود زیرا گرد و غبار و مواد خارجی روی رنگ قرار نمی‌گیرند.
  • طول عمر این رنگ بر روی سطوح بسیار بالا است و در برابر اشعه خورشید و حرارت، گرما و سرما، تغییرات دمایی محیط نیز مقاومت بسیار بالایی دارد.

کاربرد رنگ اکریلیک نیمه براق:

  • این این نوع رنگ، تنوع گسترده ای دارد و از آن می‌توان برای رنگ آمیزی نمای ساختمان، دیوارها، درب و پنجره، سازه های ساختمانی بهره برد که اینها تنها بخشی از کاربرد این رنگ می باشند.

عرضه کننده رنگ اکریلیک نیمه براق

عرضه کننده رنگ اکریلیک نیمه براق

رنگ اکریلیک توانسته در چند سال اخیر صنعت رنگ آمیزی را دچار تغییر و تحول کند و محبوبیت آن به دلیل ویژگی های بسیار خوبی که دارد، روز به روز در حال افزایش است و مردم با کاربرد اثبات شده این محصول آشنا هستند و امروزه عرضه رنگ نیمه براق از طریق مجموعه حاضر در ایران رو به افزایش است و این محصول در وزن های مختلف صنایع مختلفی ارائه می شود در مجموعه حاضر کیفیت بالا قیمت مناسب و همچنین ارسال سریع را برای محصولات خود در نظر دارد و از این رو توانسته مشتریان بسیاری را برای خود داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما