پخش رنگ اکریلیک استخری بدون واسطه

رنگ اکریلیک استخری یکی از رنگهای دو کاربردی است که بدلیل توجیه اقتصادی و کارایی که دارد توسط مجموعه های تولیدی رنگ به سرعت جای خود را برای تولید انبوه باز کرده است.

این نوع رنگ علاوه بر رنگ آمیزی استخر، استخر را نیز عایق بندی می‌کند. این نوع رنگ بسیار مقاوم است و به سرعت در بافت سیمانی بتن نفوذ می‌کند و بدین نفتی یک عایق خوب و با کیفیت می‌شود.

پخش رنگ اکریلیک استخری بدون واسطه

رنگ اکریلیک استخری به سرعت خشک می شود

رنگ اکریلیک استخری به سرعت خشک می شود

پخش رنگ استخری امروزه با وجود فروش های اینترنتی بسیار سرعت گرفته و مصرف کنندگان خیلی سریعتر و راحتر می‌توانند به محصول مورد نظر دسترسی داشته باشند.

رنگ اکریلیک قابلیت استفاده در تمام شرایط اقلیمی را دارد. اما قبل از استفاده باید زیر کار کاملا مرمت شده باشد و با سیمان پوشانده شده باشد. زیر کار نباید مرطوب باشد .

زیر کار که رنگ اکریلیک روی آن استفاده می‌شود باید کاملا عاری از هرگونه چربی و آلودگی های خزه ای و جلبکی باشد. همچنین زیرکار باید کاملا خشک و بدون نم باشد.

یکی از خاصیت های این رنگ نفوذ در بافت سیمان است به همین جهت علاوه بر ایجاد یک عایق مقاوم بسیار زود خشک می‌شود و از اتلاف وقت در مواقعی که زمان برای کار کم است بسیار مناسب است.

خشک شدن سریع باعث سهولت در کار می‌شود. هرچند که بدلیل پوشش بالای رنگ اکریلیک در همان رنگ آمیزی دست اول سطح کاملا پوشیده می‌شود.

اما خشک شدن سریع باعث می‌شود سطح کار برای رنگ آمیزی برای دستهای دیگر خیلی سریع آماده شود. یکی دیگر از محاسن این نوع رنگها قابلیت حلال بودن در آب را دارد و نیاز به مواد نفتی برای حلال نیست.

این عامل سبب می‌شود که استفاده از این نوع رنگ آلودگی های زیست محیطی به همراه نداشته باشد. رنگ آمیزی این نوع رنگها با قلم مو و غلتک امکان پذیر است.

اما اگر میزان درصد حلال بودن آب در رنگ به صورت مناسب ترکیب شود. و از پیستوله در رنگ آمیزی استفاده شود سرعت خشک شدن بسیار بالاتر می رود.

شما میتوانید از طریق اینترنت این نوع رنگها را سفارش بدهید.

قیمت خرید رنگ اکریلیک استخری

قیمت خرید رنگ اکریلیک استخری

خرید رنگ اکریلیک امروزه از طریق اینترنت و به صورت آنلاین امکان‌پذیر است.

شما میتوانید با مراجعه به سایت‌هایی که در این زمینه فعالیت دارند. با انواع رنگ های اکریلیک و نوع کاربرد آنها آشنا شوید. و رنگ مورد نظرتان را متناسب با کارایی مورد نظرتان تهیه نمایید.

خرید رنگ اکریلیک استخری از طریق اینترنت و ثبت سفارش از طریق اینترنت و به صورت آنلاین تهیه این محصول را برای افراد به صورت غیر حضوری امکان‌پذیر کرده است.

سفارش اینترنتی و مستقیم از مجموعه های تولیدی و توزیع کننده های عمده باعث حذف واسطه می‌شود و سبب خریدی با قیمت مناسب و مرقون به صرفه می‌شود.

  • تبلیغات: 
  1. قیمت خرید رنگ اکریلیک|بزرگترین شرکت پخش آن
  2. عرضه مستقیم رنگ پودری الکترواستاتیک
  3. رنگ صنعتی نسوز + قیمت خرید فروش
  4. رنگ روغنی + قیمت خرید فروش

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما