پخش کننده رنگ سیلیکونی براق صادراتی

پخش رنگ براق به روش های گوناگونی در بازار داخلی و خارجی انچام می شود و در این راستا با ارائه محصولی با کیفیت توانسته سود خوبی به دست آورد. رنگ سیلیکونی براق از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به دلیل چسبندگی بالا در برابر باران شدید دچار رنگ پریدگی نمی شود. این نوع رنگ برای تمام سطوح از قبیل گچ، بتن، ورقه سیمان، پانل گچی و گچ استفاده می شود و به دلیل داشتن قابلیت عدم جذب گرد و غبار، پاک شدن آسان، مقاومت سایش بالا، قابلیت بالای عبور بخار آب و قدرت پوشش عالی از محبوبیت جهانی برخوردار می باشد.

پخش کننده رنگ سیلیکونی براق صادراتی

بررسی میزان ماندگاری رنگ سیلیکونی براق

بررسی میزان ماندگاری رنگ سیلیکونی براق

رنگ سیلیکونی براق قدرت پوشش دهی و مقاومت بسیار بالایی داشته و همچنین در برابر تغییرات شدید دما، رطوبت، املاح قلیایی کیفیت و ماندگاری بسیار بالایی دارد. از این رنگ می توان برای محیط های مرطوب و نمناک استفاده نمود و از مهمترین مزایای آن عبارتند از:

  • رنگ نمای بالا داشته و همچنین خاصیت اب گریزی، ضد گرد و غبار و اجرای در تمام سطوح خارجی ساختمان ها را دارد.
  • مقاومت بسیار بالایی در برابر شستشو، سایش، نفوذ آب و مواد قلیایی
  • مقاوم در برابر نور خورشید، ماورای بنفش، مقاوم در برابر رطوبت و تغییرات دما
  • در برابر شستشو و خراش مقاومت بسیار خوبی داشته و همچنین بسیار انعطاف پذیر بوده و به راحتی و سریع خشک می شود.
  • دارای سهولت اجرا بوده و عاری از بوی نامطبوع است
  • پوشش دهی بسیار عالی داشته و سطح یکنواختی را ایجاد نموده و همچنین از دوام خوبی برخوردار بوده است.
  • ضد آب بوده و در برابر شستشو مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهد.
  • استحکام بسیار خوبی در برابر اشعه آفتاب و شرایط سخت آب و هوایی و باران های اسیدی دارد

این نوع رنگ برای محیط های مرطوب و نمناک بسیار مناسب می باشد و خاصیت تنفس پذیری بالا داشته و همچنین مانع از تاول و تبله شدن رنگ می شود. این محصول برای نمای ساختمان ها و محیط خارجی ساختمان ها مناسب بوده و جهت رنگ امیزی سطوح بتنی گچی، سیمانی، آرد و از اجری و… استفاده می شود.

مرکز سفارش رنگ سیلیکونی براق

مرکز سفارش رنگ سیلیکونی براق

مرکز سفارش رنگ سیلیکونی همواره تمام سعی خود را برای جلب رضایت مشتریان عزیز انجام می دهد. برای سفارش انواع رنگ سیلیکونی می توانید از طریق این مجموعه فروش اقدام کنید و از مزایای ان بهره مند شوید. رنگ سیلیکونی براق بر روی سطح گچ، سیمان، اجر و… استفاده می شود و مقاومت بسیار بالایی در برابر تغییرات دما و رطوبت داشته است.

رنگ سیلیکونی برای محیط های مرطوب بسیار مناسب بوده و این قابلیت را بتن می دهد تا از تاول زدن آن جلوگیری شود. این رنگ در برابر شستشو و سایش فوق العاده مقاوم بوده و قدرت پوشش دهی بسیار خوبی دارد و به دلیل داشتن سهولت اجراء و قابليت رقیق شدن با آب، نداشتن بوي نامطبوع، مقاومت در برابر اشعه خورشيد و نور ماوراء بنفش و سازگاري با محیط زیست از فروش خوبی برخوردار بوده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما