کارخانه تولید رنگ اکریلیک نیمه براق پایه آب

یکی از محصولاتی که کارخانه های تولید رنگ به تولید آن اشتغال دارند رنگ اکریلیک نیمه براق است. در میان محصولات مختلفی که در بازار خرید و فروش رنگ وجود دارد این نوع از محصولات نیز طرفدارانی دارند. رنگ های اکریلیک به دو دسته پایه حلال و پایه آب طبقه بندی می شوند که هر کدام ویژگی ها و مشخصات خود را دارند. در ادامه مطلب بررسی رنگ اکریلیک پایه حلال از نوع نیمه براق آن می پردازیم.

کارخانه تولید رنگ اکریلیک نیمه براق پایه آب

منظور رنگ اکریلیک نیمه براق پایه حلال چیست؟

منظور رنگ اکریلیک نیمه براق پایه حلال چیست؟

منظور از رنگ اکریلیک نیمه براق بر پایه حلال این است که برای شل کردن و آماده کردن آن به منظور اعمال بر روی سطوح مورد نظر، از حلالی به غیر از آب که پایه شیمیایی دارد استفاده می شود. این عامل به سطح رنگی ایجاد شده ویژگی خاصی را اعمال می کند که طول عمر رنگ را بالاتر می برد که این خاصیت قابلیت شستشوی سطوح رنگی با آب است. شما می توانید رنگ های اکریلیک با پایه حلال های شیمیایی را با یک دستمال مرطوب گرد گیری کرده و سطح آن را تمیز کنید و اطمینان داشته باشید که به این زودی ها حالت خود را از دست نداده و خراب نمی شود.

در کارخانه تولید رنگ نیمه براق برای اینکه بتوانند به بهترین فرمول مورد نظر برای حلال و رنگ برسند آزمایشات شیمیایی بسیار زیادی را انجام میدهند. این کار به منظور تولید انواع مختلفی از رنگ ها انجام می پذیرد. برای مثال برای اینکه رنگ اکریلیک براق باشد باید مواد دیگری به صورت افزودنی رنگ اکریلیک مات اضافه گردد.

رنگهای پایه حلال به صورت عمومی طول عمر بیشتری نسبت به رنگ های پایه آب دارند. به دلیل اینکه همواره مقدار کمی از بخار آب در جو زمین وجود دارد این رنگ ها همواره در معرض تجزیه شدن توسط بخار هوا قرار دارند. رنگ های پایه حلال در این مورد امتیاز بالا تری نسبت به رنگ های پایه آب به دست می‌ آورند و طول عمر بیشتری خواهند داشت.

عرضه کننده رنگ اکریلیک نیمه براق

عرضه کننده رنگ اکریلیک نیمه براق

این مجموعه با توان عرضه رنگ اکریلیک به صورت براق و نیمه براق، می‌ تواند نیاز خریداران این محصول را برآورده کند. با توجه به استفاده گسترده از این محصولات در پروژه های بزرگ تامین رنگ با کیفیت یکسان عامل مهمی در انتخاب بهترین رنگ اکریلیک می باشد. عرضه کننده این محصول می تواند شما را در مورد انتخاب رنگ مورد نظرتان راهنمایی کرده و به سمت بهترین انتخاب ممکن سوق دهد.

شما می توانید محصول مورد نظر را به صورت حضوری و غیر حضوری خریداری کرده و از کیفیت و کارایی آن اطمینان داشته باشید. درگاه آنلاین ما آماده پذیرش سفارش های شما به صورت عمده و خورده می باشد.

  • تبلیغات: 
    1. خرید رنگ اکریلیک | بازار فروش عمده آن
    2. رنگ روغنی + قیمت خرید فروش
    3. کارخانه رنگ روغنی مات جدید + تولید پخش عرضه
    4. عرضه انواع مرغوب ترین رنگ کوره ای مایع

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما