کارخانه تولید رنگ اکریلیک چوب صادراتی

کارخانه تولید رنگ اکریلیک چوب صادراتی این محصول را مطابق استانداردهای بین المللی و همگام با فناوری‌ های روز دنیا به صورت کاملا استاندارد و مورد تایید تولید کرده و محصول تولیدی کیفیتی ممتاز و کارایی بالایی دارد، به دلیل مزیت های ویژه در بازارهای داخلی و خارجی بسیار مورد توجه بوده و مشتریان زیادی دارد، محصول به صورت مستقیم با عالی ترین کیفیت و قیمت های ارزان و استثنایی عرضه می شود.

کارخانه تولید رنگ اکریلیک چوب صادراتی

3تفاوت رنگ اکریلیک چوب و رنگ روغن

3تفاوت رنگ اکریلیک چوب و رنگ روغن

3تفاوت رنگ اکریلیک چوب و رنگ روغن را در زیر بیان می کنیم:

  1. رنگ اکریلیک چوب کیفیتی برتر و ممتاز دارد و تولید شده از بهترین فرمول های منحصر به فرد و ویژه می باشد و برای ساخت آن متریالی مرغوب و درجه یک را به کار می برند، رنگ های اکریلیک به راحتی در آب قابلیت حل شدن دارند، اما برای ترکیب رنگ های روغنی به محلول های رقیق کننده ویژه نیاز داریم.
  2. قلم موی رنگ آکریلیک را می توان به راحتی توسط آب تمیز کرد، اما قلم موهایی که آغشته شده با رنگ و روغن هستند با آب تمیز نمی شوند، رنگ آکریلیک را می توان مستقیم روی سطح به کار برد، اما رنگ‌ روغن به آماده سازی سطح نیاز دارد، بنابراین باید سطح کار را برای رنگ روغن به خوبی آماده کرد، استفاده از رنگ آکریلیک مزیت های زیادی دارد و دوام بالای رنگ ویژگی بارز آن می‌باشد.
  3. سرعت خشک شدن رنگ ها با همدیگر متفاوت است و رنگ اکریلیک سریع خشک می شود، پس از نقاشی کردن با آن و پس از طی زمان کمی تمامی قسمت های نقاشی خشک می‌شود، اما رنگ روغن بسیار به آرامی و در زمان بسیار زیادی خشک می شود، رنگ اکریلیک پس از خشک شدن بسیار زیبا شده و سطحی صاف هموار و یکدست را ایجاد می‌کند.

مرکز توزیع رنگ اکریلیک چوب

مرکز توزیع رنگ اکریلیک چوب

مرکز توزیع رنگ اکریلیک چوب محصول را با کیفیت فوق العاده و نرخ های پایین و به صرفه عرضه می کند، برای انتخاب و خرید رنگ باید توجه کرد که محصول کیفیت و کارایی بالا و طرح و رنگ های متنوعی داشته باشد، این مرکز از تمامی مناطق کشور و بازارهای خارجی سفارش قبول کرده و محصول را با گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می کند، همچنین تخفیفات بسیار ویژه و مناسب ارائه می دهد.

انواع رنگ با بهترین بسته بندی های تجاری و استاندارد مستقیم ارائه می شوند، محصول ارائه شده تضمینی بوده و با قیمت های بهینه به مشتریان ارائه می شود.

این مرکز فروشگاه های اینترنتی و آنلاین تاسیس کرده که به صورت مجاز و معتبر نسبت به عرضه محصول اقدام می کنند، از این طریق می توان با اطمینان کامل از کیفیت محصول و مشاهده مدل های متنوع مرغوب ترین انواع رنگ را با قیمت های ارزان برای انواع مصارف تهیه کرد.

 

  • تبلیغات: 
    1. رنگ آمیزی جدول خیابان
    2. عرضه بهترین نوع رنگ کوره ای پودری
    3. مشخصات فنی رنگ سوله
    4. خرید بدون واسطه رنگ صنعتی الوان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما