کارخانه تولید رنگ جداول ترافیکی صنعتی

کارخانه تولید رنگ جداول ترافیکی صنعتی محصولات خود را با بالا ترین و مرغوب ترین کیفیت به بازارهای عرضه و تقاضای این محصول ارائه می نمایند. به دلیل اینکه از این رنگ ها برای رنگ کردن جدولهای کنار خیابان استفاده می گردد این رنگ ها باید در برابر نور خورشید و لکه ها بسیار مقاوم باشد و به همین دلیل مواد اولیه محصول باید با کیفیت باشد تا تقاضا برای محصولات فوق افزایش پیدا کند. معمولاً کارخانجات تولیدی این رنگ‌ها را در قوطی های بسیار محکم بسته بندی می کنند سپس درب قوطی را به گونه ای محکم پلمپ می کنند که در حین انتقال رنگ موجود بیرون نشت نکند.کارخانه تولید رنگ جداول ترافیکی صنعتی

راهنما انتخاب رنگ جداول ترافیکی

راهنما انتخاب رنگ جداول ترافیکی

برای تهیه یک رنگ مناسب باید به راهنما انتخاب رنگ جداول ترافیکی که در سایت های معتبر شرکت های تولید کننده موجود می باشد مراجعه کرد و یک انتخاب و خرید درست و با اطمینان انجام داد.

یکی از رنگ های جداول، رنگ افروز می باشد که برای رنگ آمیزی جداول خیابان های شهر استفاده می شود، محصول فوق چسبندگی بسیار بالایی دارد و رنگ کردن آن بسیار راحت می باشد، از ویژگی های دیگری که می توان برای کالای فوق نام برد سریع خشک شدن آن است، به دلیل اینکه جدول خیابان ها بیشتر در معرض آلودگی می باشند باید از رنگ افروز استفاده کرد تا سریع خشک شود.

رنگ دیگری که می توان نام برد رنگ اکریلیک می باشد.این رنگ دارای حلال آب و نفت می باشد، رنگ اکریلیک هم مانند رنگ افروز بسیار سریع خشک می شود برای رنگ کاری جداول خیابان ها به دلایلی که ذکر شد مناسب می باشد، این نوع رنگ از غلظت بسیار مناسبی نیز برخوردار می باشد.

رنگی دیگری که می توان نام برد رنگ آلکیدی است، به دلیل وجود اسید چرب در این نوع رنگ محصول فوق از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشد. رنگ مورد نظر دارای براقیت بسیار زیادی هست و به همین دلیل برای زیبایی بخشیدن به خیابان های شهر بسیار مناسب می باشد و جلوه خاصی به شهر می بخشد طول عمر این نوع رنگ بسیار بالا می باشد و ضخامت مناسبی را بر روی سطوح ایجاد می نماید.

عرضه مستقیم رنگ جداول ترافیکی

عرضه مستقیم رنگ جداول ترافیکی

عرضه مستقیم رنگ جداول ترافیکی معمولاً در معمولاً در مراکز فروش و تولید محصول فوق انجام می گیرد، به دلیل عرضه مستقیم و عمده این محصول قیمت رنگ جدول ترافیکی بسیار مناسب می باشد و برای مصرف کننده نهایی مقرون به صرفه می باشد.عرضه رنگ جداول در مراکز فروش و همینطور بازارهای فروش این محصول به صورت روزانه انجام می گیرد.مصرف کنندگان می توانند با توجه به نیاز مالی خود این کالا را به صورت کلی و جزئی تهیه و خریداری کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما